Eilen sain viimein sukkani valmiiksi!
Mielstäni nämä ovat ihan kivat ja hyvät jaloissa(jalassa nimittäin nytkin!).
Tuli vahingossa hieman erilaiset, siis epäsymmetriset.
Tuli vahingossa hieman erilaiset, siis epäsymmetriset.Toisessa on nimittäin kolme nurjaa raitaa rinnakkain ja toisessa yksi...
Mutta ei se haittaa...

Malli: Omasta päästä repäistyLanka: HjerteGarn Sock 4
Puikot: 2.5mm
Menkekki: 50g
Tallinasta ostin tämä langan tarkoituksen tehdä sukat.
Kärkialoitus tuntui hyvältä, niin tein niin pitkän varren kuin lankaa riitti.
Ei nämä nyt täydelliset ole, mutta en itse ainakaan ulkoisesta olemuksesta huomaa...
Tiedän vaan.
Seuraavaksi opettelen sitten erilaisen kantapään, sen sellaisen, mikä nättää tavalliselsta!
Sittenvielä tein sibyllalle eilen tälläisen tiskirätin.
Tänään vien postilootaan.

Malli: omasta päästä(18s:lla hempineuletta)
Lanka: Scholler+Sthal Mandy
Puikot: 8mm
Menekki: 15g
Minut siis löytää edelleen Sukkasadon Perunalaarista satoilemasta.
Keskiviikkona se sitten alkaa!
Tuskin malttaisin odottaa.... = )
Syyssupistelutilanne: +100g/-470g total -370g
Mukavaa sunnintain jatkoa!
5 kommenttia:
Kivan pirteät sukat, joissa epäsymmetrisyys ei haittaa yhtään. Mieleni minun tekevi neuloa taas sukkia, mutta kun pitäisi saada tilaustossut ja tilauspaita ja oma huivi ja tarpeelliset kämmekkäät jne ensin tehtyä :D.
Paljastu :))) Kiitos etukäteen!!!
Kivat sukat, pirtsakan värikkäät. Onko kärjestä aloitetut vaikea neuloa? Itellä ei vielä oo kokemusta, mut joskus ois kiva kokeilla sitäkin.
Kiitos kommenteista!
Hupatossunen: Kiitos!
sibylla: voi hups, noh eipä mitään... = )
Paula: ei ole vaikeaa... Ullassa on ohje helppoon perussukkaan
Roina, käypä nappaamassa blogistani tunnustus :).
Lähetä kommentti