10.30 Saavuttiin Tallinnan satamaan. Mentiin heti Viru-keskukseen. Siletä metsästettiin Liann Longad. Sieltä ostin ihanat sukkapuikot.
Pronksista ostin turkoosin Anyn ja salaisuuden. =P
Jollerissa käytiin kanssa ja sieltä ostin tuon Vironvillan. Meinasin yhden toisenkin ostaa, mutta se nyt jäi...
Kirjakaupasta ostin Miki Hiir-lehden eli vironkielisen Aku Ankan.
Meillä oli vielä puol toista tuntia aikaa ennen laivaa päädyä joten kävästiin Norde Centrumissa. Käsityökaupasta ostin HjerteGarni sock 4-langan, koska mulla oli niin paljon krooneja vielä jäljellä. Halpiskaupaan tuhlasin viimeisä kroonejani ostamalla ton tiikeripehmon(näyttää leopardilta, mutta kuitissa luki püüstiiger, vielä selvittämättä mitä tarkoittanee). Nimetty Urmakseski!!! <3 href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhrfxt0QY2uSBfxXIiUTjGXLAVjO8lRl-2l7ou69oxRvF-KYj3x3b0XqfUqSn__7wnxV59EYupoUy9mROSBu6w1bNOI_p2Vxv1c-bFLU4xEau1-1CvFvT62NWpDPVdg3uimUbo0RaAx26-U/s1600/Kaikkia+vaa+065.jpg">
Muut:
Miki Hiir, kirjakaupasta, 22kroonia
Maias Munk- gurmee mantelit(ihan pakollinen Tallinnan tuliainen) 50kroonia
Urmas- tiikeri, Norde Centrum 64.90kroonia
Lakut, Malaco-karkit, karkkipurkkitsydeemi ja Limpa-pillimehu laivalta.
HjerteGarn Sock 4, Norde Centrum, 55kroonia
Any sokilong, Pronksi, 56kroonia
Vironvilla(130g), Jolleri, 72kroonia
Pony Candy 3.5 sukkapuikot, Liann Longad, 28 kroonia
Sain tunikani valmiiksi. Tässä kuvassa sen on korjailtuna(matkan jälkeen). Olkaimia lyhennetty 6krs. Tykkää kovasti.Mukavaa kesäkuun loppua!!! =)
Pahoittelen tota sotkua..

8 kommenttia:
Edelleen hyvältä näyttää.
Minun täytyy varmaan huomenna hoitaa salaisuus ostokset ;-).
Kiitos seijap! Mun salaisuus lähtee varmaan keskiviikkona viimesitään postiin!! =>
Tunika on hieno :) Nyt rupesi tekemään mieli Tallinnaan, no myönnetään että esikoinen mainitsi asiasta tänään ;)
Kiitos Huopatossunen!! Mä voisin lähteä vaikka heti uudelleen =)
Onnea uudelle hienolle blogille!
Upeita ostoksia olet tehnyt.
Ja tunika on myös upea!
Kiitos Hepsi! =)
Hyvältähän sun blogi näyttää! Opettelua se on vielä mullakin ;)
Huomasin, että olen päässyt seurattavien blogilistallasi!! KAUNIS KIITOS ;D
Kiitos Paula. Nyt olen jo tajunnut tän idean x)
Lähetä kommentti