Jahas... Latasin kuvat vahingossa väärin päin, mutta meneehän se näinkin.
Tarkoitus oli että tuo alin olisi ylin, mutta minkäs teet.
Tämä huivi on ollut kesken viime syyskuusta saakka.
Malli oli helppo ja nopea, mutta ei vaan intoa riittänyt aina.
Viime viikolla otin itseäni kuitenkin niskasta kiinni ja neuloin tämän loppuun!
Hyvä mä!
Lanka: Vironvillaa
Menekki: 70g
Tämä liittyen siihen mikä tulee tämän jälkeen...
Petra pupulle kaulaliina Rose Mohairista. Tämän tekemiseen meni alle tunti...
Malli: omasta päästä keksitty(10s, ainaoikeaa 2krs/väri)Lanka: Rose Mohair v.pun ja v.lila
Menekki: 3+3g= 5g supistettuna
Sitten.
Launataina mentiin Ikeaan, mutta meillä ei mennyt siellä kuin tunti suunnilleen, niin päätettiin vielä mennä Itäkeskukseen.
Ikeasta ostin pupu-pehmon(2.95) isoon kokoelmaani. Ja kaksi tyynyä, joihin teen pääliset.Itäkeskuksesta kaksi kerää Puroa(2.95x2=5,9), kun olivat tarjouksessa.
Ja Porvoon Robinhoodista 2.5 80cm:n pyöröpuikot(2.5).
Mukavaa viikonjatkoa!
Syyssupistelutilanne: +100g/-405g total -305g


3 kommenttia:
Sinun neulomistahdillasi ei kyllä ehdi supistelutilanne mennä kuralle :). Sitä minä vaan ihmettelen kuinka joku selviää Ikeasta alle tunnissa, kun minusta tuntuu että kaupasta ulos löytäminenkin kestää kauemmin :D.
Heh, me oltiin aika aamulla niin ei ollut paljoa porukkaa, mutta silti aika ihmeellistä! = D
Kaunis huivi vironvillasta!
Olet aikasta taitava!
Ja kateellisena supistelu tilannettasi katselen. Itselläni ei ole toivoakaan sillä tulin juurikin Tallinnasta iiiiiiso lankapussi mukanani!
Mukavaa syksyä ja sukkasatoa 2010
Lähetä kommentti