maanantai 9. elokuuta 2010

Say Hi to Kerttu!

Eli siis tänään aamulla sain ekat Kerttuni valmiiksi!
Malli on tosi nopea ja helppo tehdä! Suosittelen kaikille!
Tein varteen kolem mallikertaa ja päälliosaan viisi.
Lanka loppui toisen sukn kärkikavennuksissa, joten siihen neuloin vähän Nallea.

Lanka: Novita 7 veljestä
Menekki: 90g
Eivät varmastikkaan jää viimeisiksi Kertuikseni, vaan näitä tulee paaaaaaljon lisää! = P


Eilen meillä oli tälläinen söpöliini kylässä pikkuveljeni synttäreillä.
Siis kysessä on Nelli- koira joka on kummisetä ihana bokseri!
Tykkäsi kovasti vironvilloistani, kun haisteli niitä koko ajan, mutta ei ihmekkään kun tuoksuvat ihan lampaalle! = )
Mukavaa viikonjatkoa!




5 kommenttia:

Paula kirjoitti...

Hienot sukat ja suloinen koiruus ;)
Paljon oot taas saanut aikaiseksi...
Vinkki!! Tarkistappas muuten Asetukset-> Muotoilu-> Aikavyöhykkeen, et onko sulla siinä (GMT+02:00)Helsinki. Silloin pitäis tulla kellonajat postauksiin oikein!

Roina kirjoitti...

Aa... Kiitos Paula!

Huopatossunen kirjoitti...

Kauniit sukat :). Kohta on taas villasukkakeli - tai siis minulla on ympäri vuoden :D.

Aivan ihana tuo Nelli <3.

Katri kirjoitti...

Kauniit sukat!

Roina kirjoitti...

Kiitos kivoista kommeneteistanne!