Eilen puikoilta karkasivat nämä kaverukset, mutta tänään aamulla saivat vasta silmat ja nenät.
Eli siis Siililapaset!


Malli: Siililapaset
Lanka: Novita 7 Veljestä ruohonvihreä ja Novita Tango Fani v.pun
Menekki: 65g+35g=100g



Malli: Siililapaset
Lanka: Novita 7 Veljestä ruohonvihreä ja Novita Tango Fani v.pun
Menekki: 65g+35g=100g
Syyssupistelutilanne: +0g/-240g
Nämä ovat mielestäni tosi kivat ja lisää teen varmasti. Äitikin jo eilen tilasi omat! = )
Näkemisiin! = )
Nämä ovat mielestäni tosi kivat ja lisää teen varmasti. Äitikin jo eilen tilasi omat! = )
Näkemisiin! = )
4 kommenttia:
Suloiset siilit! :)
Söpöt on! Sä oletkin ollu tosi ahkerana , koko ajan valmistuu jotain uutta :) ja supistelu tilannekin näyttää tosi hyvältä!
Hauskat siililapaset ja tosi kivan väriset :). Sinulla on hurja neulomistahti :0.
Voi kun söpöt siilit. Rakastan siilejä.
Lähetä kommentti