sunnuntai 15. elokuuta 2010

Simona Siili ja sen sisko

Eilen puikoilta karkasivat nämä kaverukset, mutta tänään aamulla saivat vasta silmat ja nenät.
Eli siis Siililapaset!



Malli: Siililapaset
Lanka: Novita 7 Veljestä ruohonvihreä ja Novita Tango Fani v.pun
Menekki: 65g+35g=100g
Syyssupistelutilanne: +0g/-240g



Nämä ovat mielestäni tosi kivat ja lisää teen varmasti. Äitikin jo eilen tilasi omat! = )

Näkemisiin! = )


4 kommenttia:

MariL kirjoitti...

Suloiset siilit! :)

*Sonsku13* kirjoitti...

Söpöt on! Sä oletkin ollu tosi ahkerana , koko ajan valmistuu jotain uutta :) ja supistelu tilannekin näyttää tosi hyvältä!

Huopatossunen kirjoitti...

Hauskat siililapaset ja tosi kivan väriset :). Sinulla on hurja neulomistahti :0.

enkulin käsityöt kirjoitti...

Voi kun söpöt siilit. Rakastan siilejä.