tiistai 17. elokuuta 2010

Ongelma kuvien latauksessa

Juuri silloin kun olisi kiire, kone tietysti temppuilee... Nyt jää pipon bloggaus myöhemmäksi kun ei suostu avaamaan kuva-albumiani ja latausikkuna ei edes mene kiinni... Ja kohta pitäisi olla jo matkalla tallille...

Noh, koitan huomenna uudelleen. Malttakaahan odottaa! x D

3 kommenttia:

*sonsku13* kirjoitti...

moi!
kattelin novitan galleriasta et hieno pipo oot tehny!Käytkös jossain tallilla ratsastamassa?

Huopatossunen kirjoitti...

Yritetään malttaa. Tai pitäisikö kurkata Novitan sivuille, kun kuva on näemmä jo galleriassa ;).

Sisko kirjoitti...

Ai säki oot hevosihmisiä. :D Mä lopetin ratsastamisen seiskalla, mut käyn satunnaisesti talleilla kavereiden tunteja kuvaamassa ja hevosia kattelemassa. Kovasti olisi innostusta päästä takaisin talleille itsekin pyörimään, mutta lukio vie liikaa aikaa. :(

Mikä muuten olikaan sun Novitan blogin osoite? Aina unohdan ottaa sen muistiin...