Juuri silloin kun olisi kiire, kone tietysti temppuilee... Nyt jää pipon bloggaus myöhemmäksi kun ei suostu avaamaan kuva-albumiani ja latausikkuna ei edes mene kiinni... Ja kohta pitäisi olla jo matkalla tallille...
Noh, koitan huomenna uudelleen. Malttakaahan odottaa! x D
3 kommenttia:
moi!
kattelin novitan galleriasta et hieno pipo oot tehny!Käytkös jossain tallilla ratsastamassa?
Yritetään malttaa. Tai pitäisikö kurkata Novitan sivuille, kun kuva on näemmä jo galleriassa ;).
Ai säki oot hevosihmisiä. :D Mä lopetin ratsastamisen seiskalla, mut käyn satunnaisesti talleilla kavereiden tunteja kuvaamassa ja hevosia kattelemassa. Kovasti olisi innostusta päästä takaisin talleille itsekin pyörimään, mutta lukio vie liikaa aikaa. :(
Mikä muuten olikaan sun Novitan blogin osoite? Aina unohdan ottaa sen muistiin...
Lähetä kommentti