lauantai 14. elokuuta 2010

Missä pöllöt ja Sukkasato!

Eilen sitten muistin, että koulun alkaa maanantaina... = (
Piti sitten heti aloittaa penaalia.
Valitsin langaksi farkun värisen Samoksen, jota minulla oli kerä varastossa.
Sen verran muutoksia kuvan oton jälkeen on tapahtunut, että keskelle on tullut vielä yksi valkoinen nappi.
Takakappaleeseen tein pöllökuvioita, mutta ne eivät näy niin hyvin = ( Unohdin nimittäin tehdä nurjaa siihen sivulle... Malli: oma
Lanka: Novita Samos Farkku
Menekki: 40g

Syyssupistelutilanne: +0g/-140g

Osallistuin myös Sukkasatoon ekaa kertaa!

Mukavaa viikonloppua!



3 kommenttia:

Huopatossunen kirjoitti...

Kiva penaali ja sille on taas kohta käyttöä ;).

Koulu alkaa meilläkin maanantaina. Pojat ovat jopa pakanneet reppunsa valmiiksi :0

Mukavaa koulun alkua :).

Sonsku kirjoitti...

Tsempit sulle koulunalkuun! Oon muuten ennenkin vieraillut täällä mut en oo saanu jätettyy kommenttii...Hieno penaali! mua itse ei kyllä huvittais paljon mennä kouluun jos on näin kuuma...Täällä +30 :(
T:*sonsku13*

Sisko kirjoitti...

Kyllä mä näen tuossa pöllöjä. ;) Voihan sitä aina kirjoa ääriviivat ja ommella silmät pöllöille, jos haluaa ne selvemmin näkyviin. :)