Eilen sitten muistin, että koulun alkaa maanantaina... = (
Piti sitten heti aloittaa penaalia.
Valitsin langaksi farkun värisen Samoksen, jota minulla oli kerä varastossa.
Sen verran muutoksia kuvan oton jälkeen on tapahtunut, että keskelle on tullut vielä yksi valkoinen nappi.
Takakappaleeseen tein pöllökuvioita, mutta ne eivät näy niin hyvin = ( Unohdin nimittäin tehdä nurjaa siihen sivulle...
Malli: oma
Lanka: Novita Samos Farkku
Menekki: 40g
Syyssupistelutilanne: +0g/-140g
Osallistuin myös Sukkasatoon ekaa kertaa!
Mukavaa viikonloppua!

Takakappaleeseen tein pöllökuvioita, mutta ne eivät näy niin hyvin = ( Unohdin nimittäin tehdä nurjaa siihen sivulle...
Malli: omaLanka: Novita Samos Farkku
Menekki: 40g
Syyssupistelutilanne: +0g/-140g
Osallistuin myös Sukkasatoon ekaa kertaa!
Mukavaa viikonloppua!
3 kommenttia:
Kiva penaali ja sille on taas kohta käyttöä ;).
Koulu alkaa meilläkin maanantaina. Pojat ovat jopa pakanneet reppunsa valmiiksi :0
Mukavaa koulun alkua :).
Tsempit sulle koulunalkuun! Oon muuten ennenkin vieraillut täällä mut en oo saanu jätettyy kommenttii...Hieno penaali! mua itse ei kyllä huvittais paljon mennä kouluun jos on näin kuuma...Täällä +30 :(
T:*sonsku13*
Kyllä mä näen tuossa pöllöjä. ;) Voihan sitä aina kirjoa ääriviivat ja ommella silmät pöllöille, jos haluaa ne selvemmin näkyviin. :)
Lähetä kommentti