Noin, äsken sain sittentuon puseron valmiiksi. On se ihan kiva, vaikka aluksi ollut varma, että tykkäänkö koko puserosta.
Ei kyllä oikein tahdo tunnistaa kysyiseksi malliksi! =P Muutoksia tein nimittäin sen verran paljon! tein lyhyempänä ja sitten siitä kauluksesta tein erilaisen.

Malli: Novita Kesä 2010 malli 28.
Lanka: Novita Puro Batik monivärinen
Menekki: 255g
Viime sunnuntaina siivoilin myös lanka hyllyni ja vaihdoin sen paikkaa.
Tuossa sitten on kaikki lankani (9kg).
Järjestelyä muutin myös jonkun verran.
Ylärivi vasemmalta oikeialle: muita tavaroita(ei neuleaiheisia), vironvillat ja muut ohuemmat langat esim. sukkalangat, jämälankoja ja 'iskemättömät' kerät.
Alarivi vasemmalta oikealle: puikkoja yms. neuletarvikkeita, neuleohjeita ja muita sellaisia, 7veikka ja Nalle jämät ja ne langat joista tarkoitus tehdä jotain Syyssupisteluitten aikana.
Niin ja sitten tuo yksi kori missä on lankoja. = P
Tämä on sitten varmaankin viimeinen kirjoitus tältä kesältä kategoriassa 'mökkeily'.
Tällä viikolla olen uinut paaaljon ja oppinut myös sukeltamaan.
Riesanamme on myös ollut lokinpoikanen joka viihtyy pihassamme ja tykkää mustikoista.
On varmaankin orpo tai jotain. = (
Mukavaa viikon jatkoa!


Malli: Novita Kesä 2010 malli 28.Lanka: Novita Puro Batik monivärinen
Menekki: 255g
Viime sunnuntaina siivoilin myös lanka hyllyni ja vaihdoin sen paikkaa.Tuossa sitten on kaikki lankani (9kg).
Järjestelyä muutin myös jonkun verran.
Ylärivi vasemmalta oikeialle: muita tavaroita(ei neuleaiheisia), vironvillat ja muut ohuemmat langat esim. sukkalangat, jämälankoja ja 'iskemättömät' kerät.
Alarivi vasemmalta oikealle: puikkoja yms. neuletarvikkeita, neuleohjeita ja muita sellaisia, 7veikka ja Nalle jämät ja ne langat joista tarkoitus tehdä jotain Syyssupisteluitten aikana.
Niin ja sitten tuo yksi kori missä on lankoja. = P
Tämä on sitten varmaankin viimeinen kirjoitus tältä kesältä kategoriassa 'mökkeily'.
Tällä viikolla olen uinut paaaljon ja oppinut myös sukeltamaan.
Riesanamme on myös ollut lokinpoikanen joka viihtyy pihassamme ja tykkää mustikoista.
On varmaankin orpo tai jotain. = (
Mukavaa viikon jatkoa!
4 kommenttia:
Kiva pusero! :)
Puserosta tuli oikein nätti :). Meillä on riesana jäniksenpoikanen joka toistaiseksi tyytyy apiloihin ja valkohäntäkauris joka syö herneet ja toisen lapsen vaahteran alaoksat. Se ei ollut kiva temppu :(.
Kiitos oikein paljon kivoista kommenteistanne!
Pusero on pirtsakka ja varmasti kivan tuntuinenkin!
Lähetä kommentti