Eilen sitten aloitin salomoninsolmuista huivia. En kuitenkaan tajunnut ohjetta ja omani näytti kamalalta, joten purin. Halusin kuitenkin tehdä jonkun berkko-mallisen huivin, joten kaivoin Joka tyypin virkkauskirja:n esiin. Siinä oli 7 vekasta tehty huivi, mutta tässä huivissa on Flip Floppia.
Malli: Joka tyypin virkkauskirja; Kolmiohuivi
Lanka: Novita Flip Flop turkoosi
Menekki: 100g
Koko kerä siis meni. Tuli ihan kivan kokoinen.
Sitten äsken kanssa printtasin hetken mielijohtesta Kalajoki-sukkien ohjeen.
Tulee varmasti jossain vaiheessa tehtyä.
Samalla saa opittua tuon ranskalaisen kantapään ja poispuoleisen kärkikavennuksen!
Syyssupistelutilanne: -100g/+0g
Mukavaa viikonjatkoa!

Malli: Joka tyypin virkkauskirja; KolmiohuiviLanka: Novita Flip Flop turkoosi
Menekki: 100g
Koko kerä siis meni. Tuli ihan kivan kokoinen.
Sitten äsken kanssa printtasin hetken mielijohtesta Kalajoki-sukkien ohjeen.
Tulee varmasti jossain vaiheessa tehtyä.
Samalla saa opittua tuon ranskalaisen kantapään ja poispuoleisen kärkikavennuksen!
Syyssupistelutilanne: -100g/+0g
Mukavaa viikonjatkoa!
9 kommenttia:
Hieno huivi!
T: *sonsku13*
Hieno huivi tuli :). Kyllä sinä opit salomoninsolmut, joskus vaan tuntuu siltä että jokin ohje ei mene jakeluun. Minulla on ainakin ollut selkeä ohje, lähetän sen jos löydän.
Kiitos kommenetista! Huopatossunen: Kiitos se olisi kiva! Ja mukavaa sonsku kun tännekkin eksyit! =)
Kiva huivi! :)
Kiitos vierailustasi !
Kiva huivi , ja noita on niin kiva tehdä, vaikka erivärisiä.
Löysin ohjeen ja se olikin tulostettu Dropsin sivuilta. Minusta tämä on oikein selkeä ohje ja sen avulla minä opin tekemään salomoninsolmuja.
http://www.garnstudio.com/lang/fi/visoppskrift.php?d_nr=95&d_id=20&lang=fi
Kiitos visiitistä blogiini! Minä tulin heti vastavierailulle, että päästään tutuiksi. Oletkin uusi ja iältäsi nuori neyleboggaaja, olet sydämellisesti tervetullut joukkoomme! :)
Minullakaan eivät Salomonin solmut meinanneet onnistua alkuun, mutta kun löysin Tiitsan mainiot ohjeet, johan alkoi syntyä oikeannäköisiä solmuja. Jos et ole vielä kokeillut Tiitsan ohjeita, niin kurkkaapa tänne http://tiitsa.vuodatus.net/blog/category/Salomoninsolmu.+Ohje
Kiitos paaaaaaaaaaljon kaikille kommenteistanne!
Kiitos kommentistasi blogissani! :) Tulin vastavierailulle tutustumaan sinuun. Onpa sinulla hieno huivi, väri on ihana! :) Ja tee ihmeessä Kalajoki-sukat, minä olen muuten Kalajoelta syntyisin. ;) Ja olen ne sukat kerran tehnyt ystävälleni.
Lähetä kommentti