torstai 12. elokuuta 2010

Nappasiko?

Eilen sitten aloitin salomoninsolmuista huivia. En kuitenkaan tajunnut ohjetta ja omani näytti kamalalta, joten purin. Halusin kuitenkin tehdä jonkun berkko-mallisen huivin, joten kaivoin Joka tyypin virkkauskirja:n esiin. Siinä oli 7 vekasta tehty huivi, mutta tässä huivissa on Flip Floppia.
Malli: Joka tyypin virkkauskirja; Kolmiohuivi
Lanka: Novita Flip Flop turkoosi
Menekki: 100g

Koko kerä siis meni. Tuli ihan kivan kokoinen.


Sitten äsken kanssa printtasin hetken mielijohtesta Kalajoki-sukkien ohjeen.
Tulee varmasti jossain vaiheessa tehtyä.
Samalla saa opittua tuon ranskalaisen kantapään ja poispuoleisen kärkikavennuksen!


Syyssupistelutilanne: -100g/+0g

Mukavaa viikonjatkoa!



9 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hieno huivi!

T: *sonsku13*

Huopatossunen kirjoitti...

Hieno huivi tuli :). Kyllä sinä opit salomoninsolmut, joskus vaan tuntuu siltä että jokin ohje ei mene jakeluun. Minulla on ainakin ollut selkeä ohje, lähetän sen jos löydän.

Roina kirjoitti...

Kiitos kommenetista! Huopatossunen: Kiitos se olisi kiva! Ja mukavaa sonsku kun tännekkin eksyit! =)

Villanne kirjoitti...

Kiva huivi! :)

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos vierailustasi !
Kiva huivi , ja noita on niin kiva tehdä, vaikka erivärisiä.

Huopatossunen kirjoitti...

Löysin ohjeen ja se olikin tulostettu Dropsin sivuilta. Minusta tämä on oikein selkeä ohje ja sen avulla minä opin tekemään salomoninsolmuja.

http://www.garnstudio.com/lang/fi/visoppskrift.php?d_nr=95&d_id=20&lang=fi

Matleena kirjoitti...

Kiitos visiitistä blogiini! Minä tulin heti vastavierailulle, että päästään tutuiksi. Oletkin uusi ja iältäsi nuori neyleboggaaja, olet sydämellisesti tervetullut joukkoomme! :)

Minullakaan eivät Salomonin solmut meinanneet onnistua alkuun, mutta kun löysin Tiitsan mainiot ohjeet, johan alkoi syntyä oikeannäköisiä solmuja. Jos et ole vielä kokeillut Tiitsan ohjeita, niin kurkkaapa tänne http://tiitsa.vuodatus.net/blog/category/Salomoninsolmu.+Ohje

Roina kirjoitti...

Kiitos paaaaaaaaaaljon kaikille kommenteistanne!

MariL kirjoitti...

Kiitos kommentistasi blogissani! :) Tulin vastavierailulle tutustumaan sinuun. Onpa sinulla hieno huivi, väri on ihana! :) Ja tee ihmeessä Kalajoki-sukat, minä olen muuten Kalajoelta syntyisin. ;) Ja olen ne sukat kerran tehnyt ystävälleni.