torstai 26. elokuuta 2010

Ei onnistu.......

Minulta nyt tämä neulominen. Tökkii vaan... Eilenkin sain tehtyä villasukkani kantalappua 4krs... Jos saisin nut noi sukat valmiiksi ja sitten alottaisinkin Sukkasaon alettua Sukkasato #1 sukkia... Mallin ja langankin olen jo päättänyt. Jos vaikka innostuisin taas... = )

Ensi viikon tiistaina mennään jonnekin luokan ryhmäyttämisjuttuun rinnakkaisluokka 7d:n kanssa(luokkani on 7a). Ja huomenna mulla on hammaslääkäri...

Olipas tympeä juttu tällä kertaa...

Mukavaa viikonjatkoa!

4 kommenttia:

*sonsku13* kirjoitti...

Onnea hammaslääkäriin! Meilläkin oli viime vuonna tollanen ryhmäyttämis juttu kun seiskan alotin , oli ihan kivaa.Ittelläkin tympii tällä hetkellä toi neulominen...johtuiskohan koulusta?

Huopatossunen kirjoitti...

Joskus neulominen(kin) vain tympii, mutta kyllä se siitä ohi menee. Jos ei muuten mene, kannattaa tehdä välillä jotain muuta käsityötä ;).

Mari kirjoitti...

Kyllä se neulominen vielä alkaa varmasti maistumaan. Nappaappa tuolta meikäläisen blogista sulle tunnustus. :)

seijap kirjoitti...

Blogissani on sinulle muistaminen.Enpä huomannutkaan aiemmin, että Marikin oli antanut, mutta nytpä sinulle on niitä kaksi.

Neule plääh kuuluu aina välillä aisiaan. Tsemppiä.