Minulta nyt tämä neulominen. Tökkii vaan... Eilenkin sain tehtyä villasukkani kantalappua 4krs... Jos saisin nut noi sukat valmiiksi ja sitten alottaisinkin Sukkasaon alettua Sukkasato #1 sukkia... Mallin ja langankin olen jo päättänyt. Jos vaikka innostuisin taas... = )
Ensi viikon tiistaina mennään jonnekin luokan ryhmäyttämisjuttuun rinnakkaisluokka 7d:n kanssa(luokkani on 7a). Ja huomenna mulla on hammaslääkäri...
Olipas tympeä juttu tällä kertaa...
Mukavaa viikonjatkoa!
4 kommenttia:
Onnea hammaslääkäriin! Meilläkin oli viime vuonna tollanen ryhmäyttämis juttu kun seiskan alotin , oli ihan kivaa.Ittelläkin tympii tällä hetkellä toi neulominen...johtuiskohan koulusta?
Joskus neulominen(kin) vain tympii, mutta kyllä se siitä ohi menee. Jos ei muuten mene, kannattaa tehdä välillä jotain muuta käsityötä ;).
Kyllä se neulominen vielä alkaa varmasti maistumaan. Nappaappa tuolta meikäläisen blogista sulle tunnustus. :)
Blogissani on sinulle muistaminen.Enpä huomannutkaan aiemmin, että Marikin oli antanut, mutta nytpä sinulle on niitä kaksi.
Neule plääh kuuluu aina välillä aisiaan. Tsemppiä.
Lähetä kommentti