Ja vielä kaksinverroin!
Tämän tunnustuken sain Seijap:ltä! Kiitos!
Tämän johdosta itsestään kertoa itsestään 7 asiaa...
Tämän johdosta itsestään kertoa itsestään 7 asiaa... 1. Harrastan neulomisen lisäksi ratsastusta
2. Olen ylä-asteella.
3. Minulla on pikkuveli.
4. Tykkään neuloa kaikkea pientä sälää(sukkia, pipoja, lapasia..)
5. Olen aamuvirkku.
6. Pystyn neulomaan vain sohvalla(auton takapenkkikin käy)
7. Minun on vaikea keksiä asoiota kerrottavaksi itsestäni! x D
Ja tämä pitää antaa sitten 7 blogille eteenpäin.
Huopatossuselle Teetä ja lankaa-blogiin, Mummalle Sukkelat puikot-blogiin, Siskolle Sisko neuloo-blogiin, Jossulle Jossun neuleet-blogiin, Mummulla Vain mummut virkkaa-blogiin ja sitten Hepsille Hepsin höpsötyksiä-blogiin
Tämän toisen sain Huopatossuselta! kiitos!
2. List 3 things you love
3. Show a picture you love and explain why
1. Tämä menee Seijap:lle, Siskolle, Villanteelle, Paulalle jaa... Vaikka Sunflowerille.(Sori kaikkiin ei menny linkkiä, mutta ne löytyy seurattavista blogeista.
2. Neulominen, ratsastus, eläimet.
3. Unohin nyt laittaa tän ja bloggeriin ei voi lataa uutta kuvaa, ilman että se menee toone ylös niin tulee sitte myöhemmin!

8 kommenttia:
Kiitos tunnustuksesta!!! :D
Kiitos tunnustuksesta, myös täältäkin päin.
Vaikka se kuva menee sinne ylös, voit hiirellä raahata sen oikeaan paikkaan. Tai siirtyä kirjoitustilasta html-tilaan ja siirtää koko kuvan koodirimpsun oikeaan paikkaan. Eli onnistuu :)
Tai paina kuvan päällä oikean puoleista nappia, valitse leikkaa ja viet kursorin sinne kohtaa mihin haluat kuvan ja sen jälkeen taas oikeanpuoleista ja liitä. Näin minä olen tehnyt ja aina on kuvat vaihtaneet paikkaansa! :-)
Kiitos tunnustuksesta Roina!
Kiitos tunnustuksesta :).
Kiitokset tunnustuksesta täältäkin päin!
Kiitos tunnustuksesta!! =D
Tää on yhtä hymyä nyt :) :)
Lähetä kommentti