sunnuntai 1. elokuuta 2010

Kaksinverroin Kaloreja

sunnuntai 1. elokuuta 2010 klo 8.30 (lissän tämän nyt itse aina, kun tuo bloggerin näyttää väärin)

Ei ole kaloreja tullut pahemmin polteltua, mutta Calorimetryjä on tullut tehtyä! Ohje löytyy myös suomeksi täältä. Tein itse tuon 80s:n mukaan Puro tundralla ja puikkkoina 5. Tuli ehkä vähän kireä, mutta parempi niin, koska yleensä kaikista pipoista tulee mulle liian isoja!
Lanka on kertaalleen purettua, koska tein viime talvna Novitassa olleen pannav, josta tuli ihan liian iso! Nappikin on tässä sama! = P
Langanmenekki oli 25g!

Lankaa jäi vielä joten tein pulet pienemmän kaikin tavoin pikkuveljen Villa-villakoirapehmolelulle! = P
Lankaa vielä sen verran että saan tisenkin mini- Calorimetryun!
Täytyy kyllä sanoa, että tämä on niin mun malli!

Eilen käväistiin Kotkan Meripäivillä! Tässä kuvassa Opetuslaiva Katrina! Ei uskallettu oikein mennä seikkailemaan sinne käytäviin kun oli niin sokkeloinen! = P



Ja on todistettu myös, että jos on hyvä, omapeäinen ja erikoinen tuote se myy! Nimittäin siellä oli sellainen isokarkkikoju, missä oli myynnissä engalntilaisia toffeita yms. karkkeja! Kilo hinta oli 30 ja silti myi hyvin!
Tänään syodää sitten omat karkkimme. Tulihan sille 450g:lle ihan kivasti hintaa: 13e! Saavat luvan kyllä olla hyviä!




Tulipas siellä sellainen ilmapallonjakaja tyttö kysymään halutaanko pikkuveljen kanssa ilmapallot. Pikkuveli sanoi heti että ei halua ei, isompi ja tymempi sitten heti sanoo että JOO! = P Kyllä pikkuveliki sitte otti.

Päästettiin maailmalle myöhemmin!




Yhtään lankaa en ostanut! Mutta pikkuveljelle synttärilahjan(täyttää 8.8 10v).
Lisäksi osallistuin nyt Novitan Syysysupisteluihin, missä on tarkoitus kuuttaa mahd. paljon lankaa ja ostaa mahd. vähän. Tulee tarpeeseen sillä eilen laskeskelin että olin saanut/ostanut tänä vuonna 9.33 kg lankaa ja neulonut vain 3,8kg! Tänään vielä tarkoitus punnita kaikki langat.
Henkilökohtainen tavoitteeni on Syyssupisteluissa -1200g.
Tänään sitten alkoi kuun loppuun kestävä salmiakkilakko(sekin erään Novitalaisen järjestämä)
Mutta hyvää päivänjatkoa!






















3 kommenttia:

Villanne kirjoitti...

Onpas paljon lankaa sinulla! Kiva calorimetry, itse en ole vieläkään tullut neuloneeksi sellaista. :)

Huopatossunen kirjoitti...

Kivat calorimetryt :) En ole saanut aikaiseksi tehdä, mutta onneksi sain yhden vaihdossa. Lankavarastoja pitäisi supistaa, mutta saas nähdä kuinka käy kun ilmoittauduin taas syksyn SNY-kierrokselle :D

Roina kirjoitti...

Kiitos kommenteistanne. Ja on se öankavarasto aika 'kauhea', koska aktiivisesti olen neulonut ehkä vuoden!