Eilen vihdoin sain pääteltyä ja tehtyä loppuun kuukausia olleen Pennyn paidan! Eihän etukappaleen teossa mennyt kuin vajaa pari päivää... = )
Malli: oma
Malli: omaLanka: Novita Nallen paksuisia jämiä
Menekki: 45g
Tää nyt on vähä mitä on...
Eilen oltiin melkein koko päivä Itäkeskuskessa(mulla tietysti matkaneule mukana!).
Cittarista ostin kaks kerää Tango Fania siililapasiin(1.95)
Kerä violettia ja kerä turkoosia. Jäi harmittamaan etten ostanut lisää, kun tuskin vähään aikaan taas menen mihinkään Cittariin... = ( Noh, katotaan!
Noi ei sentään tullut plusaksi Syyssupisteluihin jotka alkoivat tänään! = )
Noi ei sentään tullut plusaksi Syyssupisteluihin jotka alkoivat tänään! = )Ostin myös Cittarista Puman-laukun, mutta myyjä unohti irrottaa sen hälyttimen ja huomasin vasta kotona sen... Tänään mennää kysymään voisko ne esim. Seppälässsä irottaa sen...
Muutin blogin ulkoasua 'syksyisemmäksi', mutta en ole kyllä ihan tyytyväinen siihen... Olisin halunnnut sihhen yhden kuvan, mutta se ei oikein toiminyt niin kuin halusin...
Jotenkin tähän tyyliin olisin sen halummut, mutta katotaan myöhemmin...
Näkemisiin!
Edit: En pitänyt tuosta ulkoasusta joten vaihdoin, koitan joku kerta saada sen kuvan
3 kommenttia:
Tosi hauska paita ja tuli jämälangat hyvin käytettyä :). Minun supisteluni alkaa vaakakaupoilla, kun saksalaisesta halpakaupasta ostamani vaaka hajosi :(.
Luulin ensin, että olin tullut väärään blogiin ;P
Kivaltahan tää näyttää! Mulla oli kans ongelmia sen Pupu- kuvan laiton kanssa. En meinanu millään saada sellasena, kun halusin. Tuli liian isona, ei näkyny kuin joku nurkka kuvasta...ja vaikka mitä säätämistä. En muista miten sain sen loppujen lopuks noin, varmaan ihan vahingossa... ;D
Nää sun pehmolelujen vaatteet ja asusteet on hauskoja :)
Kiitos kommeneteista!
Lähetä kommentti