lauantai 21. elokuuta 2010

Pikavaihto ja Pikabloggaus

Nyt pikabloggaus vaan koska ollaan kohta lähtemässä Ikeaan. Muut jo valmiita ja minä en edes ole pukenut! = P
Olin mukana Novitan Pikavaihdossa. Viime perjantaina sain pakettini Piiviltä. Ihana paketti! Kiitos!Sisälsi 3 eriväristä kerää Novita Jiveä! Nasu-vihkon, kynän, yliviivaustussin, hauskan kumin ja Geishan! Njam... = )
Oman pakettini lähetin sitten Piiville(meni hauskasti ristiin meillä!).

Mukavaa viikonloppua!

Ja kiitos kivoista kommenetista viime bloggauksessa!



Ei kommentteja: