Nyt pikabloggaus vaan koska ollaan kohta lähtemässä Ikeaan. Muut jo valmiita ja minä en edes ole pukenut! = P
Olin mukana Novitan Pikavaihdossa. Viime perjantaina sain pakettini Piiviltä. Ihana paketti! Kiitos!
Sisälsi 3 eriväristä kerää Novita Jiveä! Nasu-vihkon, kynän, yliviivaustussin, hauskan kumin ja Geishan! Njam... = )
Oman pakettini lähetin sitten Piiville(meni hauskasti ristiin meillä!).
Mukavaa viikonloppua!
Ja kiitos kivoista kommenetista viime bloggauksessa!
Sisälsi 3 eriväristä kerää Novita Jiveä! Nasu-vihkon, kynän, yliviivaustussin, hauskan kumin ja Geishan! Njam... = )
Oman pakettini lähetin sitten Piiville(meni hauskasti ristiin meillä!).Mukavaa viikonloppua!
Ja kiitos kivoista kommenetista viime bloggauksessa!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti