perjantai 30. heinäkuuta 2010

Sattenkaarisukat!!

30. heinäkuuta 2010 klo 17

Viimein sain äitin sukat valmiiksi. Itseasiassa valmistuviat jo torsatai-iltana.
Mallina oli uusimman Novitan pitsisukat(lehdessä oli tehty Ticosta). Jätin sen virkatunreunuksen pois, koska se ei milestäni sopinut sukkiin. Lankana oli SandnesGarn Mini Palett, joka oli siis äitin lankaa. Hän pyysi minua tekemään muutamat sukat janämä siis ensimmäiset. Muut sitten myöhemmin. Lanka oli ihan kivaa neulottavaa, mutta välillä paksuuden vaihetelevuus häiritsi. Lankaa kului 50g.


Nyt puikoilla Puro Batik-pusero. Koitan saada etukappaleen viikonloppuna valmiiksi. Sitten taidan tehdä boleron valmiiksi. Sukkalankavaihdokista tarkoitus tehdä ainakin Jaywalkerit. Ja Kertut jossian vaiheessa puikoille kanssa.


Sitten sain Poppanalta kerän tuota vaaleanpunaista Tango Fana, että saan talveksi itselleni siililapaset! Kiitos!
Sainpa siis menemään tuon KnitMeterin yli kilsan tässä kuussa!! = P

4 kommenttia:

Huopatossunen kirjoitti...

Hienot pitsisukat ja kohta onkin jo villasukkakeli. Joo, Jaywalkerit rulettaa;).

Martsuli kirjoitti...

Onpa hienot sukat!! Kivat väritkin, mahtaa äiti olla iloinen!
t. sukankutoja

Roina kirjoitti...

Kiiot kommenteistanne!

Villanne kirjoitti...

Hienot sukat!