Tänään oli kyllä TOSI lämmin! Kävelin kaupuunkiin Converseissa, capreissa, topissa ja villatakissa ja tuli kyllä tosi kuuma! Villatakki oli liikaa! :D
Valmistakin on tullut! Tämä huivi on ollut varmaan pari viikkoa odottamassa pingotusta! Tänään viimein sain langanpäät pääteltyä! :)
Malli: muunnelleen Multnomahista(lue: ei reunapitsiä, kolme perus 2oyht, lk-raitaa)
Lanka: CeWeC Delano kirjava
Puikot: 5mm
Menekki: 50g eli 1 kerä
Tykkään tästä ihan hirmusesti! Just ihana kokoinen ja värikin on tosi jätte herkku! :)
Toi lanka on ostettu Wanhan Sataman messuilta syksyllä 2010, sitä saa nyt ainakin myös Tapsalta! Voisin tuota tilata vaikka lisääkin joskus, kun olen hiukan suunnitellut, että jos saan kesän ja alkukevään aikana hyvin pienennettyä varastoa niin voin tehdä jonkun tilauksen! :D
HUOM! Tuo linkki missä on työn nimi on siis Ravelry-linkki, mutta näkyy kaikille! Löysin sen toiminnon, millä saa kaikille näkyviin! :)
Kamera ei edelleenkään toimi..^Pitää ottaa Fafan kanssa puheeksi, jos vaikka saisin sen PITKÄÄN haaveilemani järkkärin! :)
Tuosta mun piti taustaa suttailla, mutta unohdin sen.. Hups?? :D (tulisi siis siistimmän näköinen!)
Tuossa sitten kuva niistä Marelolta saaduista Fabeleista! Jollekkin suvun miehelle voisi vaikka joululahjaksi neulasta sukat :) Pikkuveljelle voisi, mutta sille meinaan tehdä siitä Yunalta saadusta vihreästä Fabelista, tiedän jo millaiset meinaan tehdä :) Yunalta tulossa jossain vaiheessa toinen kerä tuota, niin saan ihan kunnon pitkävartiset! Voisi kärjestä aloittaen tehdä, ni saan PITKÄT sukat veikalle :D
Tämä kuva otettu, siksi, että uusi kynsilakkani näkyisi, mutta ei se nyt oikein erotu.. Mutta on tuommoinen Rimmelin I love Fruities-lakka, mansikka väriltään ja tuoksultaan.. Juu tuoksu lakkaa.. Hajusta en taida sanoa mitään.. Hintakin oli naurettava (3.55€) laadukkaaksi kynsilakaksi! Tämän ostin kyllä vaan ihanan värin takia! :)
Olen nyt innostunut kynsien lakkailusta, niin niitä kuvia tulee varmaan silloin tällöin tänne, jos saan kamerallini kunnollisia kuvia :D
Tässä muuten tämä Nordinalle lähetetty Vahelikaihto-paketti:
Sain muuten perjantaina Pinjalinnealta IHANAT perhoskorvikset! Koitin niitäkin kuvailla, mutta ei, ei onnistunut, Pinjalla on täällä kuitenkin kuva! Minun on nuo keltaiset perhoset! Lempparikorvikset! :D
Koirauutinen:
Nyt on 99% varmaa, että meille tulee bokseri kesällä, näin on äiti nyt vihjaillut! :)
Kivaa Äitienpäivää kaikille äideille!! :)






6 kommenttia:
Kivan näköinen huivi. Minulla on Multnomah reunakerroksissa menossa. Tulee lahjaksi Vilman opelle.
Kiitos äitienpäivä toivotuksista.
Mukavan näköinen huivi ja hienoa kynsilakkaa :)
Kaunis huivi ja tosi kivan väristä kynsilakkaa:)
Kiitos äitienpäivä toivotuksista, meillä vielä kaksi nukkuu, ne murrosikäiset;) Mutta saa nukkua, muuten on talo täynnä negatiivista energiaa kun väsyneinä kiukkuavat :D Onhan äitienpäivä ihan koko päivän, ehditään halia ja syödä kakkua vähän myöhemminkin:)
Huivista tuli tosi hieno! Ihanan pirtsakat värit! :D
Kivan värinen huivi.
Nätti huivi!
Lähetä kommentti