keskiviikko 18. toukokuuta 2011

Where I Have Spent Many Relaxed Moments

Sain Lankakeijulta tunnustuksen! Kaunis kaunis kiitos sinulle! :)
Tässä ei taida olla rajaa, kuinka monelle tämän saa jakaa, mutta heille haluaisin tämän antaa!:

Näissä blogeissa olen viettänyt monia todella mukavia hetkiä! Muissakin blogieissa toki, mutta näitä olen lukenut kauan ja ovat ns. lemppareitani! :) Toki muutkin etenkin sivupalkissa olevat bloggaajat saavat tämän napata matkaansa, koska siksi he ovat siellä, koska viihdyn heidän blogeissaan :)

Yhden työn esittelen seuraavassa postauksessa
Näkemisiin! :)

3 kommenttia:

Lila kirjoitti...

Kiitos kovasti:) Olen ihan otettu tästä!

Huopatossunen kirjoitti...

Kiitos tunnustuksesta :)

Drucilla kirjoitti...

Kiitos tunnustuksesta! Nyt kun vielä ehtisi päivittää blogiansa! :D