tiistai 31. toukokuuta 2011

Huomenna SE alkaa! Ü

Puoliksi valmista! Ei kuitenkaan kokonaan! :'( Harmi, koska tää on ihana! Taidan neuloa toista Wallander-sukkaa aina silloin tällöin, pikkutöiden välissä! Koska näistä tulee IHANAT!!!!!
Eka Wallander-sukka siis valmis!:

Huomenna, huomenna, huomenna vihdoin <3 Keskiviikko tuli ihan yllättäen! Yhdessä hujauksessa, onneksi! :)
Kun tämä postaus on valmis, menen kaivamaan langat ja puikot Calaisikseen esille, niin olen huomenna aamulla  HETI valmis! Ohjeen Chart A paperilla, valmis olen tähän koitokseen! Apinanraivolla mukaan! ;)

Suunnitelmat tulevat jonkin verran muuttumaan KyJyn takia!
tästä tarkempaa tietoa!

 
Kannustan kaikkia ehdottomasti mukaan! Helpompi (ja kivempi ;D) versio KYHistä! Sunflowerin kassa järkkäillään tuota :) 
Minä 100% kaheli olen sekä KYHissä, että KyJyssä mukan ;o Toivottavasti selviän tästä kunnialla!
KYHistä siirsin muutaman isomman projektin KyJyyn ja KYHit 24 ja 25 on myös KyJyssä mukana! :)
Huomenna saan langat kahteen KyJy-projektiin(tunikaan ja sukkiin)! :)

Lisäksi mun Blogger toimii taas! Nyt selaimena Google Chrome!
Tätä Chromea käytän tosin pelkästää bloggailuun :)
Tykkään tuosta Explorerista niin paljon, niin käytän sitä muuten.. Tai mistäs sitä koskaan tietää, mitä tuleman pitää?! :D

Enää 2 päivää koulua ja lauantaina muutama tunti! Me Like! 
Sitten alkaa loma ja Oili tulee! :) <3

Nyt KYHin valmisteluun!

Heipat! :)




3 kommenttia:

Huopatossunen kirjoitti...

No siinä on hullutusta kerrakseen ihan koko loppuvuodeksi :D. Sinulla ei ainakana ehdi tulla aika pitkäksi kesälomalla.

Lankakeiju kirjoitti...

Onnea sinulle molempiin tempauksiin.

Roina kirjoitti...

Huopatossunen: Tosiaan on! :D Aika ei kyllä tule kesällä pitkäksi, kun ensi lauantaina haetaan Oilikin! :D
Lankakeiju: Kiitos kannustuksesta :)