Taas voisi päivitystä tehdä vaihteeksi :D Ei nyt mitään tärkeää asiaa ollut, mutta muutaman kuvan laitan ja vähän löpinää :) Tällä kertaa ei siis tule sellaista kilometripostausta, kuten nykyään vähän tuppaa käymään.. ;)
Nyt on hetken aikaa kutkutellut ajatus uudesta bannerista ja tänään nyt semmosen sitten tein :) Aika vaatimaton, muutaman lempikuvan koneelta kaivoin. Olen kuitenkin aika tyytyväinen tohon :) Joskus taas sitten joku uusi, ehkä vähän erillainen ;)
Mulla taitaa olla joku pakkomielle kuvata aina lauantain irtokarkkipussin sisältö :o :D
Tällä kertaa jaan kuvan myös teidän kanssanne!
Olisipa jo lauantai! :D
Äitienpäiväksi leivoin äidille suklaasydämmisiä pikkuleipiä, ohjeen nappasin Toukokuun Pirkasta(ei RuokaPirkka vaan se ''isompi'')
Mielestäni oli ainakin tosi onnistuneita :)
Lilalta tuli tiistaina ihania silmukkamerkkejä! Kiitos, tosi hienoja!! Kuvan näkee Lilan postauksesta!
Huomenna soitan Tikataan ja mahdollisesti varaan sieltä Karismaa :) Sunnuntain mennään juhlimaan kummitädin synttäreitä, samalla käyn hakemassa langat. Todennäköisesti myös pikavisiitti H&M:ään, uudet shortsit tarvitsen :)
Hmm.. Ei mulla nyt tainnut olla muuta! Tänään kyllä söin elämäni parasta makaroonilaatikkoa! :D Köksässä puolella luokasta oli työkokeet(jokaisen piti valmistaa ateria) ja kaveri teki lootaa ja marjarahkaa! Oli tosi hyvää! :) Ensi viikolla raporttia, sitte miten oma osuus onnistui vai onnistuiko ollenkaa! :D
Mukavaa viikon jatkoa!


1 kommentti:
Herkullisen näköisiä kuvia. Minullakin on ollut suunnitelmissa kokeilla noita Pirkan pikkuleipiä. Onnea köksän työkokeeseen.
Lähetä kommentti