lauantai 14. toukokuuta 2011

Turhan päiväistä löpinää.. Ja muutama kuva Ü

Taas voisi päivitystä tehdä vaihteeksi :D Ei nyt mitään tärkeää asiaa ollut, mutta muutaman kuvan laitan ja vähän löpinää :) Tällä kertaa ei siis tule sellaista kilometripostausta, kuten nykyään vähän tuppaa käymään..  ;)
Nyt on hetken aikaa kutkutellut ajatus uudesta bannerista ja tänään nyt semmosen sitten tein :) Aika vaatimaton, muutaman lempikuvan koneelta kaivoin. Olen kuitenkin aika tyytyväinen tohon :) Joskus taas sitten joku uusi, ehkä vähän erillainen ;)

Mulla taitaa olla joku pakkomielle kuvata aina lauantain irtokarkkipussin sisältö :o :D
Tällä kertaa jaan kuvan myös teidän kanssanne!
Olisipa jo lauantai! :D

Äitienpäiväksi leivoin äidille suklaasydämmisiä pikkuleipiä, ohjeen nappasin Toukokuun Pirkasta(ei RuokaPirkka vaan se ''isompi'')
Mielestäni oli ainakin tosi onnistuneita :)
Lilalta tuli tiistaina ihania silmukkamerkkejä! Kiitos, tosi hienoja!! Kuvan näkee Lilan postauksesta!

Huomenna soitan Tikataan ja mahdollisesti varaan sieltä Karismaa :) Sunnuntain mennään juhlimaan kummitädin synttäreitä, samalla käyn hakemassa langat. Todennäköisesti myös pikavisiitti H&M:ään, uudet shortsit tarvitsen :)

Hmm.. Ei mulla nyt tainnut olla muuta! Tänään kyllä söin elämäni parasta makaroonilaatikkoa! :D Köksässä puolella luokasta oli työkokeet(jokaisen piti valmistaa ateria) ja kaveri teki lootaa ja marjarahkaa! Oli tosi hyvää! :) Ensi viikolla raporttia, sitte miten oma osuus onnistui vai onnistuiko ollenkaa! :D

Mukavaa viikon jatkoa!

EDIT: Yksi asia unohtui! Viikonloppuna innostuin vähän kuvailemaan Arroyoa ja Annista! Kuvat laitettu Ravelryyn ja näkyy kaikille! :) Arroyo ja Annis

1 kommentti:

Lankakeiju kirjoitti...

Herkullisen näköisiä kuvia. Minullakin on ollut suunnitelmissa kokeilla noita Pirkan pikkuleipiä. Onnea köksän työkokeeseen.