sunnuntai 19. syyskuuta 2010

Lankaa lisää ja nuriperin pipo

Eilen oltiin sitten äitin kanssa essuilla Hesassa(Wahan Sataman Kädentaito messut).
Siellä oli kyllä kivoja lankoja ja muita = )
Ostin LankaMaailma Nordian 'kojusta' kerän uutta CeWeC Delano(5%alpakka,5%mohair,10%villa,80%akryyli).
Aika kivan väristä.
Teen varmaan jonkun pienen huivin = )
Makoi 2.50euroa.
Poppelin 'kojusta' 2 kerää Fabelia!
Niiiin ihanan väristä! Love it!
Ja yllätys yllätys niistä tulee sukat! x D
Sitten Muksuaitan pisteessä oli myynnissä Kool Aideja!
Ostin pussin Mandariini väriä!
Etsittiin vaikka kuinka pitkään Novitan myymälää, mutta ei löydetty!
Luovutettiin ja mentiin Ben&Jerry'sille syömään herkkupurkit. 8)
Mentiin sitte Anttilaan.
Sitten äiti kysyi että etitäänkö vielä kerran?
Joo,etitää vaa! x D
Sitten se oliki vaan 100 metrin päässä siitä missä aikasemmin etittiin x D

Noi langat sitten äiti osti mulle!Crystalia, Isoveikkaa, Luxus Alpacaa, Nallee(ne mä koolaan), Kukkaketoo(Famulleni synttärilahjaks sukat kun toipuu leikkauksesta) ja 7veikka.


Crystalista alotin eilen illalla sitten heti pipo ja aamulla valmistui! = )
Helppo oli tehä ja on kiva!


Malli: Novita Syksy malli.20 by Lucia Biskupska
Lanka: Novita Crystal helmen harmaa
Puikot: 10mm
Menekki: 95g


Kuten saatatte huomata ei ole samanlainen kuin mallissa!
Vaaan se on käännetty nurinpäin!
Mun mielestä paljon kivempi noin päin! =)


Tässä siis oiken päin.
Siis väärinpäin x D





Ja päässä = P



Ja Kristan sukkakeräyseen pikkusukat joku päivä sitten. = )

Malli: Ihan perussukka 36s
Lanka: Novita Nalle
Puikot: 3mm
Menekki: 20g


Kamu x D




Olipas pitkä postaus x D

Syyssupistelutilanne: +350g/-760g eli -410g




6 kommenttia:

Huopatossunen kirjoitti...

Tuo pipo on tosiaan paljon parempi noin päin kuin se on sinun blogissasi :). Tutun väristä Fabelia ja muitakin hienoja lankoja olet ostanut / saanut.

Tuula kirjoitti...

Huomasin Ravelryssä käydessäni, että vietät huomenna synttäreitä.
Oikein iso ja lämmin synttärihalaus sinulle!

Roina kirjoitti...

Kiitos Mumma! = )

Paula kirjoitti...

Paljon Onnea vaan...!!

Hyvännäköinen pipa just noin nurinperin.

enkulin käsityöt kirjoitti...

Onpas kivoja neuleita ja lankoja.

-M kirjoitti...

Heipsan! Sulla on soma blogi!
Ajauduin tänne sattumalta Googlen kautta hakusanalla CeWeC delano. Ostin samaa lankaa (vaaleenpunanen/musta/valkonen) kaks kerää eikä mulla oo mitään hajua mitä mä näistä teen! samat suunnitelmat..ehkä joku pipo,ehkä kauluri ehkä,ehkä,ehkä :D
ps. crystalpipo on ihana!