Eilen oltiin sitten äitin kanssa essuilla Hesassa(Wahan Sataman Kädentaito messut).
Siellä oli kyllä kivoja lankoja ja muita = )
Ostin LankaMaailma Nordian 'kojusta' kerän uutta CeWeC Delano(5%alpakka,5%mohair,10%villa,80%akryyli).
Aika kivan väristä.
Teen varmaan jonkun pienen huivin = )
Makoi 2.50euroa.
Poppelin 'kojusta' 2 kerää Fabelia!
Niiiin ihanan väristä! Love it!
Ja yllätys yllätys niistä tulee sukat! x D
Sitten Muksuaitan pisteessä oli myynnissä Kool Aideja!
Ostin pussin Mandariini väriä!
Etsittiin vaikka kuinka pitkään Novitan myymälää, mutta ei löydetty!
Luovutettiin ja mentiin Ben&Jerry'sille syömään herkkupurkit. 8)
Mentiin sitte Anttilaan.
Sitten äiti kysyi että etitäänkö vielä kerran?
Joo,etitää vaa! x D
Sitten se oliki vaan 100 metrin päässä siitä missä aikasemmin etittiin x D
Noi langat sitten äiti osti mulle!
Crystalia, Isoveikkaa, Luxus Alpacaa, Nallee(ne mä koolaan), Kukkaketoo(Famulleni synttärilahjaks sukat kun toipuu leikkauksesta) ja 7veikka.
Crystalista alotin eilen illalla sitten heti pipo ja aamulla valmistui! = )
Helppo oli tehä ja on kiva!
Malli: Novita Syksy malli.20 by Lucia Biskupska
Lanka: Novita Crystal helmen harmaa
Puikot: 10mm
Menekki: 95g
Kuten saatatte huomata ei ole samanlainen kuin mallissa!
Vaaan se on käännetty nurinpäin!
Mun mielestä paljon kivempi noin päin! =)
Tässä siis oiken päin.
Siis väärinpäin x D

Ja päässä = P

Ja Kristan sukkakeräyseen pikkusukat joku päivä sitten. = )
Malli: Ihan perussukka 36s
Lanka: Novita Nalle
Puikot: 3mm
Menekki: 20g
Kamu x D

Olipas pitkä postaus x D
Syyssupistelutilanne: +350g/-760g eli -410g

Etsittiin vaikka kuinka pitkään Novitan myymälää, mutta ei löydetty!
Luovutettiin ja mentiin Ben&Jerry'sille syömään herkkupurkit. 8)
Mentiin sitte Anttilaan.
Sitten äiti kysyi että etitäänkö vielä kerran?
Joo,etitää vaa! x D
Sitten se oliki vaan 100 metrin päässä siitä missä aikasemmin etittiin x D
Noi langat sitten äiti osti mulle!
Crystalia, Isoveikkaa, Luxus Alpacaa, Nallee(ne mä koolaan), Kukkaketoo(Famulleni synttärilahjaks sukat kun toipuu leikkauksesta) ja 7veikka.Crystalista alotin eilen illalla sitten heti pipo ja aamulla valmistui! = )
Helppo oli tehä ja on kiva!
Malli: Novita Syksy malli.20 by Lucia BiskupskaLanka: Novita Crystal helmen harmaa
Puikot: 10mm
Menekki: 95g
Kuten saatatte huomata ei ole samanlainen kuin mallissa!
Vaaan se on käännetty nurinpäin!
Mun mielestä paljon kivempi noin päin! =)
Tässä siis oiken päin.
Siis väärinpäin x D

Ja päässä = P

Ja Kristan sukkakeräyseen pikkusukat joku päivä sitten. = )
Malli: Ihan perussukka 36sLanka: Novita Nalle
Puikot: 3mm
Menekki: 20g
Kamu x D

Olipas pitkä postaus x D
Syyssupistelutilanne: +350g/-760g eli -410g
6 kommenttia:
Tuo pipo on tosiaan paljon parempi noin päin kuin se on sinun blogissasi :). Tutun väristä Fabelia ja muitakin hienoja lankoja olet ostanut / saanut.
Huomasin Ravelryssä käydessäni, että vietät huomenna synttäreitä.
Oikein iso ja lämmin synttärihalaus sinulle!
Kiitos Mumma! = )
Paljon Onnea vaan...!!
Hyvännäköinen pipa just noin nurinperin.
Onpas kivoja neuleita ja lankoja.
Heipsan! Sulla on soma blogi!
Ajauduin tänne sattumalta Googlen kautta hakusanalla CeWeC delano. Ostin samaa lankaa (vaaleenpunanen/musta/valkonen) kaks kerää eikä mulla oo mitään hajua mitä mä näistä teen! samat suunnitelmat..ehkä joku pipo,ehkä kauluri ehkä,ehkä,ehkä :D
ps. crystalpipo on ihana!
Lähetä kommentti