torstai 26. toukokuuta 2011

Rakas Blogger, voisitko ystävällisesti toimia? Ja Kesäyön hullu, todellakin! :)

Aivan, Blogger tosiaan voisi toimia minulla.. Olen muilta kysellyt ja heillä toimii normaalisti, mulla ei! Tätä ongelmaa on aika vaikea selittää... En osaa sanoa mitä selittäisin ekaksi.. Noh, lähdetään siitä, etten pysty kirjautumaan ulos! Jos olen hallintapaneelissa ja klikkaan ''kirjaudu ulos'' se palaa vaan uudelleen hallintaan.. -.- Ja siis jos sammutan koneen ja avaan Bloggerin uudelleen olen suoraan sisällä! Kun tulen hallintapaneelista blogiini, lukee tuolla ylhäällä ''kirjaudu sisään'', missä lukisi tavallisesti ''uusi teksti'' yms. Eli siis olen paikkalla, mutten kuitenkaan.. O.o Lisäksi en pysty kommentoimaan niihin Blogger-blogeihin, joilla on sama kommentointi osio, kuin minulla, siis tuo joka tulee tuonne postauksen alle, mutta kokosivun kommenttiosioon ja ponnahdusikkunoihin pysty kommaamaan..
Mahtaaka yksi syy kenties olla se ,että en aina kirjaudu ulos vaan sammutan vaan koneen?
Osaako joku sanoa onko Bloggerilla jotain ''asiakaspalvelua'', jonne voisi ottaa yhteyttä? :)

Sitten toinen, en nyt tiedä sanoisinko iloisempi asia :D, mutta asia kuitenkin! :)
Päätin nimiitäin osallistua KYHiin, ekaa kertaa :)
Eli siis aloitetaan 1.-25.6 yksi työ/päivä, eli siis 25 työtä! Ensi ajattelin jättää väliin, koska Oili tulee, mutta haluan silti kokeille rajojani :)
Aion neuloa 15 yhden illana/muutaman tunnin työtä, 1 pipon(minulla on kaksi vaihtoehtoa ja valitsen sitten fiilarin mukaan minkä otan :) ), 5 huivi ja 4 paria sukkia :)
Nyt on ainakin hyvä syy päivitellä blogia ahkerasti! :D
Ravelryläiset voivat käydä Ravelry faveissani tagilla ''kyh2011'' vakoilemassa suunnitelmiani :)
Tekisi jo mieli aloittaa!

Tänään oli muuten 7 luokan viimeinen koe! Varsin helpottunut olo! Sitten on ihan totaallisen helpottunut olo, kun on kaikki kokeet saanut takaisin ja saa tietää numerot. Noh, totaria saa jännittää. En oikein tiedä miten siinä käy.. Uskon, että muutaman aine nousee, mutta muutamissa pelkään numeron laskevan.. :/ Noo, toivotaan parasta.. Ja olen kyllä vähän sillä mielellä, että jos menee huonosti, niin onpahan ainakin jotain josta parantaa ;)

Mukavaa viikon loppua! :) <3:lla Roina

7 kommenttia:

Saara kirjoitti...

Mulla on ihan sama ongelma bloggerin kanssa! Itseasiassa jo toista kertaa, ekalla kerrala ongelma lähti kun sammutin koneen, mutta tällä kertaa edes se ei auttanut! Olis tosiaan kiva tietää mikä sitä vaivaa ja mikä siihen vaivaan auttaa! :D Onnekseni huomasin, että vika poistuu kun vaihdan selainta. Mulla on Macbook niin normaalisti käytän Safaria, mutta kokeilin bloggeria Firefoxilla, niin siinä se sitten toimii! :P

Anonyymi kirjoitti...

Aika monella on suunnilleen samanlainen ongelma ja en tiedä, onko kukaan keksinyt ratkaisua. Alkaa jo tosissaan ärsyttämään...

Drucilla kirjoitti...

En ole törmännyt vielä samaan ongelmaan (koputan puuta), mutta selaimen vaihtoa Firefoxiin olisin myös suositellut. Aika uhkarohkea olet, kun KYHiin lähdet mukaan, eikös sulla ole noita HKA:takin vielä vaiheessa? ;D

Huopatossunen kirjoitti...

Atk:n toimiminen tuntuu olevan välillä ihan arpapeliä. Kokeile sitä ja kokeile tätä :/. (Nimim. toista päivää varakoneella).

Odotan mielenkiinnolla millaisia KYH-töitä teet. Minusta ei tuollaisiin tempauksiin ole - stressaantuisin vain liikaa keskeneräisistä.

Roina kirjoitti...

Kiitos kommenteista, koitin tuota muutamien ehdottamaa selaimen vaihdosta Firefoxiin, mutta ei, ei toimi.. :/

Mx? kirjoitti...

Samaa uloskirjaantumis ongelma täälläkin. Osuin tänne, kun etsin tietoa. Minulla on Firefox ja kun käytän Cromea toimii oikein.
Huomasin myös, ettei tarvitse käydä omilla sivuilla, riittää kun avaan jonkin blogin, niin automaattisesti kirjautuu sisään!!
Ärsyttävää...

Mukavan näköinen blogi sinulla :)

miiwi kirjoitti...

Piti tulla takaisin. Poistin selaimestani evästeet ja nyt toimii normaalisti!