SÖPÖYTEEN KUOLEMINEN MAHDOLLISTA, EN OTA SIITÄ VASTUUTA! ;)
Meidän söpöliiniä, omaa pikku koiraamme!
Meidän söpöliiniä, omaa pikku koiraamme!

Wandoris Olympia ''Oili'' <3
Juu ja olen tietoinen siitä, että olen huijannut teitä.. Olen kertonut, että nimi on Oriana... Moka oli kuvatekstissä(ikinä ei ole oma syy ;) ), mutta onhan se olennaista, että pentueen hienoin pentu on Olympia! ;) Eikö?
Nyt kun Sipoossa kävimme, oli Oili juuri täyttänyt kuukauden, oli vielä varsin pikkuinen ja tasapaino oli heikko, mutta ihana se on! :) Kasvattaja sanoi, että tämä neito on pentueen tomerin yksilö :)
Sovittiin siinä sitten kaikenlaisia asioita ja sovittiin, että kuukauden päästä tullaan hakemaan, silloin kun Oili on 8kk ja äiti aloittaa lomansa :) Malttamattomana odottelen!
Tässä hieman muita kuvia pennuista ja kasvattajan omista koirista :)

Koko pentue Oilia lukuunottamatta, neiti oli silloin tulevien omistajien ihailtavana :)

Pentuje emä Ava :)

Ava uudelleen :) Ihana kiltti, rauhallinen ja suloinen neito :)

Kasvattajalla oli itsellään aivan ihana 2,5 vuotias Kassu poika! :) Kokoajan halusi olla huomion keskipisteenä ja rapsutettavana, ja jos meni kyykkyyn sitä rapsuttelemaan, niin eräs oli heti kapuamassa syliin :D Todellinen symppis sanon minä! Vekkulin näköinen vatkaavan typistetyn häntänsä, typistettyjen korvien, jotka eivät pysy ylhäällä ja liian lyhen kuononsa, jonka takia kulmahampaat törröttävät ylähuulen edessä, takia!

Minä niin tykästuin tähän Kassuun, olisin enemmän kuin mielelläni ottanuut kotiin mukaan! :)

Kassun mielestä pentujen tarkkailu oli kivaa! :)

Kassu ja Ophelia-neiti(todennäköisesti, en ole sata varma) :) Tästä kuvasta tykkään tosi paljon! :)

Vespa, 7-vuotias jytky, kuten omistaja häntä nimitti :D

3 vs 1, reilu peli? :D Neljäs pentu tuolla takana, häntä vaan näkyy! :D

Oili ja iloinen omistaja ;)
Tämän jälkeen käytiin vielä Itiksen Faunattaressa ostamassa vähän perustavaroita ja tuommoista.
Oilista tulee nyt aika vaaleanpunaine koira ;) Panta, hihna, ruoka- ja juomakuppi, vetorengas ja possu vaaleanpunaisia! Todellinen prinsessa! :D
Lisäkis haluan vielä jakaa tämän puhelinkeskustelun kanssanne!:
Roina: (on kertonut, että ollaan juuri tultu Sipoosta, sitten aiheeseen liittymätöntä löpinää) Haluutko tietää, mitä me käytiin siellä Sipoossa tekemässä?
Fafa: Noh?
R: Me käytiin katsomassa meidän tulevaa koiran pentua!
F: :o! Sanotko vielä uudelleen!?
R: Niin me käytiin kattomassa koiranpentua, joka tulee kuukauden päästä meille!
F: Mitä tekemään!?
R: No asumaan!
F: Huijaatko!?
R: No en! Voin näyttää huomenna kuvia..
F: Nyt menin kyllä ihan sanattomaksi! Mä soitan myöhemmin uudelleen!
Ja tuolla välillä Famu huutelee takaa 'Mitä ihmettä siellä nyt oikein tapahtuu!?' :D
Aika hupaisaa! Ainakin mun mielestä!
Tästä tuli nyt aika pitkä postaus, mutta minä en ainakaan panisi pahakseni, jos jokaisessa blogissa olisi kilometrin pituinen postaus, jossa on koira kuvia ja otteita hauskoita puheluista! :D
Tageihin lisään tagin 'Oili', johon liitetään sitten kaikki Oiliin jollain tavalla liittyvät postaukset! :)
Mukavaa alkavaa viikkoa! ;)
10 kommenttia:
Oih mikä söpöläinen:)
Söpö koirulainen. Joskos olet alkanut neuloa pinkkejä asusteita uudelle perheenjäsenelle? ;D
Onpas sieviä pentuja. Ovatkos nuo valkoiset värivirheellisiä vai voiko niistä vielä tulla oikeanvärisiä? Meillä kun ei kaivattaisi näyttelykoiraa ;)
Ihania pikku söpöliinejä <3
AIVAN IHANIA!!! Täällä on yksi aivan lääpällään näihin koiruleihin ja kohta varmaan taas koirakuumeessa, nimim. yhden Hoffi-tytön omistaja
Kiitoksia kaikille kovasti! :) Drucilla: No en nyt vielä ole aloittanut sentään, mutta talveksi olen miettinyt jos neuloisin oman pinkin villapaidan! :)
Huopatossunen: En osaa oikein sanoa noista. Kai niistä jää tuommoisia valkoisia, mutta saattaa niihin tulla värillisiä merkkejä :) Mutta kasvattaja epäili, että valkoinen uros on kuuro ja jos niin tosiaan on, se joudutaan lopettanaan :<
Voi kuinka suloinen.
Kurja juttu, jos pentu joudutaan lopettamaan :(
Kurkkaapa blogiini ja käy nappaamassa tunnustus :)
Onneksi olkoon! Onpa söpö pentu. Ihana tuo kuva, jossa ootte yhdessä :) Oot siinä niin onnellisen näköinen :)
Ihania patukoita! :)
Lähetä kommentti