lauantai 14. toukokuuta 2011

Ilouutinen!

Harmittava, tämä Bloggerin katkos :( Just kun mulla oli hirveä hinku tulla kertomaan teille yhdestä asiasta! :) Onneksi mitään postauksia ei kuitenkaan poistunu! Paitsi edellisestä postauksesta tais poistua kommentti, mutta se nyt on aika pientä.. Ja joissain noissa tageissa näkyy tommoosia neliöitä, mutta pikkuvikoja ne.. Toivottavasti kuitenki korjaantuu.

Niin se ilouutinen:
Eilen äiti varasi meille koiranpennun! Yippee!
Ensi viikonloppuna mennään meiän mussukkaa katsomaan! :)
Jos haluatte nähdä kuvaa jo nyt(sitten kun itse mennään kattomaan, niin varmasti otetaan kamera mukaan!), niin täältä löytyy! Kun klikkaa sitten tuolla sivulla kohdasta ''puppies'', näkee kuvat. Meidän oma on tuo vasemmanpuoleisessa kuvassa oikealla oleva viirunaama! Nimi on Wandoris Oriana Olympia! Lempinimeä ei vielä ainakaan ole, ellei kasvattaja ole nimennyt.

Saadaan Oriana hieman muita halvemmalla, koska hän on pentueen muotovalio ja kasvattaja haluaa käyttää sitä näyttelyissä muutaman kerran vuodessa(kustantaa kulut) ja lisäksi haluaa teettää sillä yhdet pennut. Niistä pennuista me sitten saamma 10% itsellemme! Silloin kun on siellä niin saamme tietystä käydä katsomassa sitä, mutta synnytyksen jälkeen kahteen viikkoon emme sitten saa mennä, ettei tule liikaa stressiä. Ja kasvattaja myös haluaa, että tuodaan sitä aina silloin tällöin sinne hoitoon, esim. kun mennään vaikka vaan Helsinkiin tai vaikka jos halutaan mennä Tallinnaan.

Nyt malttamattomana odottelen ensi viikoloppua ja vielä enemmän kesäkuun puoliväliä! ;)

Tageihin lisään meidän koirulle oman tagin sitten kanssa, mietin vaan, ettei noita tageja kyllä pysty vissiin muokkaamaan, niin että kun saadan lempinimi tietää, niin laittaisin sen siihen. Jos ei pysty niin sitten laitan vaan ''koira'' tai ''Oriana''

Mukavaa viikonloppua!

6 kommenttia:

Simpura kirjoitti...

Voi sinua onnellista, pitkän odotuksen jälkeen oma koiruli :)
En muuten löytänyt linkkiä sinne koirasivulle,olenko uupelo :(

Roina kirjoitti...

Et ole uupelo, et tosiaan.. Minä olen.. Unohdin laittaa sen linkin ''täällä'' sanaan.. Korjattu! :)

Simpura kirjoitti...

Ai kun ihana, taitaa olla boxeri :D

Roina kirjoitti...

Juu, boxeri on :)

Huopatossunen kirjoitti...

Sieviä boksuja :).

Simpura kirjoitti...

Käyhän kurkkaamassa blogiini, sillä on sinulle tunnustus :)