Mitään valmista ei nyt oo.. Tai on, muttei vielä esittelykelpoista, joten tässä nyt esittelen vähän vaihtopaketteja:
Olin mukana Novitan Pikapääsiäsivaihdossa. Joku omatekemä pääsiäsijuttu piti olla.
Mulla iski paniikki, kun unohin tehä oman ni tässä joku tämmönen tipu tsydeemi :D Siinä in kanssa semmonen ripustuslenkki, mutta olin niinku aatellu sen kirjanmerkiks.. ;)
Speksit löytyy Ravelrystä(Tsirp Tsirp).. näkyyköhän toi kuva siellä.. oli jotaan ongelmia ainaki alkuun..
Oman pakettini sain Yunalta!
Sain; virkatun ihanan sammakon, munapupuja ;D Fabelia!! ja nappeja ja pehmolelun silmiä. Ja tietysti kaksi huiviohjetta(Flower basket ja north Roe)
^Sammakko <3
Tiesin etukäteen, että parini on Yuna, kun oli luvannut mulle lähettää ton Floer Basketin ohjeen, niin ilmotti että laittaa samassa :)
Nuorten SNY ei toteutunut, niin päätettiin Snoopyn kanssa pitää sitte oma, kertaluontoinen vaihto.
Oman paketin sain jo Snoopyltä; Schachenmayr Thermal Wolle lankaa 2 kerää, 2 huiviohjetta, virkatut kämmekkäät, virkattu heijastinkukka, nappeja, sydänvaahtiksia ja mansikkajogurttisuklaata!
Ihana paketti sanon minä! Ainakin ton pinkillä paperilla olevan huivin meinaan tehdä, en välttämättä tuosta Thermalista ja toisesta saatan kenties jotenkin soveltaa kuviota johonkin muuhun.. Ja toi suklaa on tosi hyvää! Aion ostaa joskus!
Oman paketin lähetän Snoopylle pikapuolin!
Remu muuten on paaljon rauhallisempi, kuin viime kerralla! Koitan kuvailla huomenissa ja laittaa sitten kuvia. Kenties pääsiäsipostaukseen! ;) Huomenna menossa Remun kanssa mökille niinkuin tänäänkin, niin sitten koitan kuvailla, jos pystyn/kerkiä/muistan. Ei viititty pitää ainakaan tänään vielä vapaana ulkona, vaikka kummitäti tuodessaan sanoi, että voidaan kyllä pitää, mutta kun ei ole oma koira niin.. Katsotaan jos uskalletaan huomenna päästää vapaaksi. Olenhan mä koiraohjelmia kattonut ja tiedän miten koiran saa luokse, jos ei kutsua tottele, mutta Remu nyt on vähän erikoinen tapaus ;D
Mukavaa viikonloppua! Ja pääsiäsistä, jos en pääsiäsipostausta kerkiä/muista/jaksa tehdä!! :)




3 kommenttia:
Ihanan ihana tuo sammakko. Toivottelen Sinulle Ihanaa Pääsiäistä.
Ihana sammakko <3 Ja ihanan tipun olet itse tehnyt <3
Mukavaa pääsiäistä sinulle:)
Hienoja vaihtopaketteja. Kiva että Remu on jo vähän rauhoittunut - sitä se ikä teettää koirallakin :D.
Lähetä kommentti