perjantai 11. maaliskuuta 2011

Sukkia ja hyvitystä :)

Nyt on viimein taas valmista!! :)
Eli sukat Fafalle 70v. lahjaksi.
Synttärit on maaliskuun vika päivä, mutta niitä juhlitaan sitten hiukan myöhemmin hotellissa :)

Malli: varressa hiukan Jaywalker-kuviota, muuten perussukka
Lanka: Drops Fabel värissä 521
Puikot: 3mm
Menekki: 65g

Näistä tuli varsin kivat!
Varren kuvio, veti aika paljon kasaan, mutta pingotin sitä hiukan ja on nyt väljempi! :)
Fabel on kyllä ihana lanka neuloa!
Nämä itseasiassa oli ekat Fabel-sukkani, muttei tosiaan vikat!
Fabelia on varastot täynnä ja yhdet sukat siitä on nyt myös parhaillaan puikoilla! :)

Reklamoin Novitalle siitä huonosta Temposta ja eilen tuli pieni hyvityspaketti :)
2 kerää metsänvihreää Tempoa!
Ei kyllä ihan ole minun väri, mutta tästä voisi tehdä jollekkin muulle jotain..
Kaulaliinan vaikka..

Nyt siis puikoilla ihanainen kukkais-Hedda! <3
Resorin tein eilen tänään sitten jatketaan!

Ja hiukan ikävämpiin uutisiin...
Olen kadottanut keskeneräisen wurmini...
Missä lie on..
Muistan kyllä että olen sitä käsitellyt tällä viikolla ja sen on pakko olla huoneessani, mutta missä?
Tänään varmaan pitäisi siivota...
Josko löytyis...
Olin vaan meinannut ottaa Famulaan mukaan, kun ollaan siellä veikan kanssa tänään vähän pidempään ja wurmiin ei tarvi mitään ohjetta..
Ehkä tuolta keskeneräisten jättikasasta löytyy jotain :)

Mukavaa viikonlopun alkua!

6 kommenttia:

Huopatossunen kirjoitti...

Kivat sukat, saaja on varmasti iloinen.

Kyllä se wurmisi löytyy - meillä löytyi kuopuksen kadonnut matikankirja pojan repun sivutaskusta :D.

enkulin käsityöt kirjoitti...

Onpa mukavar sukat.

Neule-Kirppu kirjoitti...

Kauniit sukat. Mullakin on Fabelia varastossa, en ole siitä vielä neulonut. Mutta kiva kuulla että on hyvä lanka. Hauskaa viikonloppua.

MariL kirjoitti...

Lahjansaaja saa kyllä komeat ja kestävät sukat!

Lankakeiju kirjoitti...

Hyvän näköiset sukat.

Hepsi kirjoitti...

Kivat sukat!