sunnuntai 13. maaliskuuta 2011

Kukkaniityllä Heddan kanssa!!

Se on valmis,
Se on ihana,
Se on mun!!!!

Nimittäin Hedda!!!!♥
(Pahoittelen näitä 2 ekaa kuvaa, ne ei ole mitään parasta A-luokkaa, vaan huonointa Ö-luokkaa, noi muut on mielestäni aika onnistuneita! :D )
Malli oli itseasiassa tosi helppo, vaikka pelkäsin että olisi vaikee, kun joka toisella kerroksella apupuikolla tehtäviä palmikonkiertoja, joka toisella apupuikottomia palmikoita, joka neljännellä kerrokselle nyppyjä!
Oli tooodella nopea tehä!
Perjantai-iltana neuloin resorin ja mallineuleen 3 ekaa kerrosta, lauantaina neuloin loppuun ja tänään aamulla päättelin ja tein tupsun!

Malli: Hedda by Vilma Vuori(ravelry)
Lanka: Novita Puro, värissä Kukkaniitty
Puikot: resorissa 4mm, muuten 5mm
Menekki: 65g
Nämä kolme viimeistä kuvaa on tämmöösiä fiilistelykuvia. :D
Tämä ei toodellakaan jää viimeiseksi Heddakseni, vaan näitä tulee tehtyä MOOONTA lisää!!!
Yhden tiedänkin minkä teen(siis lanka väreineen ja saaja!) :)
Tästäkin langasta ja väristä tuli kiva!!
Vähän vaan nuhjautui lanka jo neuloessa :(
Muutaman virheenkin matkan varrella tein, mutten aio paljastaa niitä! ;)
Värit menee niin kauniisti!!
Totaallinen kevät pipo!!
Olin suunnitellut neulovani tämän jostain luksuslangasta..
Onko käsitykseni luksuksesta sitten Novitan Puro??
Messuilta kattelin vähän, muttei mikään oikeen iskeny, mut tässä Purossa oli niiiin kiva väri, niin se voitti(ostin silloin messupäivänä LankaDelistä).
Cascaden 220(?) vähän houkutteli, mutta se nyt jäi..
Josko perheen, jollain Hesa-reissulla raahais mukaan Menitaan shoppailemaan ja täytyy Tikatan valikoimakin tarkastaa!!
NII JA TÄÄ ON IHANA!

Kummalista todella miten joku jaksaa hehkuttaa ja turista yhdestä piposta niin paljon!?
Nyt en taas tiiä mitä tekisin...
Ehkä tuolta keskeneäriten suuresta kasasta jotain löytyisi! :D

Mukavaa viikonlopun loppua!!!

12 kommenttia:

Lila kirjoitti...

Kaunis pipo:)
Ja minusta ainakin oli kiva lukea fiilistelyäsi:) Tekstistäsi välittyy oikein hyvin se, että olet onnellinen uusi pipon omistaja ja kun työ oli kiva ja nopea tehdä, niin vielä onnistumisen riemukin tuolta tekstistä hyppii iloisena lukijalle:)
Mukavaa sunnuntaita sinulle!

Elluska kirjoitti...

Hieno pipo! Mites mun piffi jakselee? :D joku on vähän malttamaton...:)

MariL kirjoitti...

Ihanan pirteän värinen pipo! :) Ja kyllä kait Puro on riittävän luksusta, kun minäkään en ole raaskinut sitä koskaan vielä itselleni ostaa... ;)

Vilma kirjoitti...

Kevättä ilmassa ja kesää pipossa. :) Hui kun kuulostaa työläältä Heddan ohje, kun alkaa ajatella noita muutaman kerroksen välein tapahtuvia eri juttuja. Onneksi et säikähtänyt etukäteen vaan selätit haasteen, hyvä sua! Sitten vain uusia Heddoja puikoille, mars mars! :)

Hepsi kirjoitti...

Hieno Hedda!

Huopatossunen kirjoitti...

Hieno pipo :).

Raitalammas kirjoitti...

Veikeä pipo.

PS. Blogissani on sinulle tunnustus!

Kandidatnummer kirjoitti...

Hieno pipo!
Ookko kauan tehny käsitöitä?

Pirjo kirjoitti...

Kiva pipo! Ohje taitaa olla työläs, mutta lopputulos on senarvoinen:)

ja kyllä voi olla sekä kissa- että koirakuume...

Virpi kirjoitti...

On muuten kiva pipo! Ja sukatki oot tekassu sitte sen jälkeen ku viimeks käväsin! Kiva blogivoitto myös, projektipussukoille on aina tarvetta, varsinkii jos neuloo montaa samaan aikaan....

Tarina kirjoitti...

Kyllä tuota pipoa voi hyvällä omallatunnolla hehkuttaa täysin rinnoin ja tehdä aaltoja ...
on sen verran herkullisenvärinen ja komia!

mymmelina kirjoitti...

Todella upean Heddan olet tehnyt! Väri on aivan loistava; oika piristysruiske kevääseen ;) Esimerkkisi innostamana aion itsekin tarttua puikkoihin ja kokeilla Heddaa... joten tilasin Vilmalta itselleni ohjeen. Saas nähdä millainen Hedda minun hyppysissäni syntyy... Laitan blogiini kuvan valmiista piposta, jos siitä vain suinkin tulee edes jollain lailla julkaisukelpoinen ;)