Pää on nyt muutamien viikkojen aikana ihan toosi paljon kaikkia neuleideoita!
Ja suunnilleen kaikki ovat olleet jotaan isompia kuten neuletakkeja :o
Tällä hetkellä suunnitelmissa on toteuttaa ainakin Neulekirjasta Lovejoy-takki Dropsin Karisma-langasta ja joku kiva kirjoneuletakki kaarrokkeella, semmosella ''pyöreällä''..
Jälkimmäiseen en ole löytänyt mallia, Dropsilla kyllä selaillut..
Toikin voisi olla vaikka Karismasta.
On kuulemma hyvää lankaa ja toivon mukaan kestävää, sopivan paksuista, just ton paksusesta saisin neuletakin tehtyä..
Hintakin kohillaan..
Ton Lovejoyn meinaan tehä joskus alkusyksystä, loppukesästä..
Siihen arvioisin menevän jonkun 8-9 kerää pituudesta riippuen..
Ei tule kalliiksi..
Eräs vähän isompi neule kesken kans, juu :)
Tämä neuletakki Novitan Tennesseestä! :)
Lisää sitten myöhemmin kun valmistuu..
Toivottavasti valmistuu nopsaan, koska tarvetta sille on huhtikuun alussa...
Blogi saatta vallia hiljaisuudessa, mutta älkää ihmetelkö, minä neulon!! ;)
Ihanat violetit Converset Porvoon TopSportista 59.90€(kokoa 6)
Ihan lempi kengät ever.
Mukavaa viikonjatkoa!!



6 kommenttia:
Niinpä, joskus pää pursuaa monia ideoita ettei tahdo kädet pysyä mukana;) Mutta Karisma on kyllä upea lanka, varmasti saat siitä ihanan villatakin. Ja makeet uudet kengät sulla. Neulerikasta loppuviikkoa sulle!
Taitaa olla tämä kevät sellaista aikaa, että pää tursuaa kaikkea mitä kädet eivät ehdi totetuttaa:D Minullakin on pää täynnä ideoita, tuntuu että työ haittaa harrastuksia aina vaan enemmän ja enemmän;)
Kivat kengät!
Mukavaa viikonloppua:)
Onpa tulossa kaunista neuletta. Hienot kengät.
Lovejoy-takki on minustakin kiva ja aion tehdä sen jossain vaiheessa. Ja kivan väriset kengät sulla.
Oo Converset... ♥
Heips! Jostain syystä minullakin on nyt startiitti päällä ja ideoita olis vaikka muille jakaa.... Olis vaan aikaa neuloakin joskus. Ja ihana heppa tuo Ferro! Minäkin pääsen huomenna ratsastamaan, on se vaan niin ihanaa! Kivat kengät, mutta älä vielä palelluta niissä jalkojasi!
Lähetä kommentti