torstai 3. maaliskuuta 2011

Lankainventaario!

Olen jo jonkin aikaa suunnitellut tekeväni lankainventaarion.
Nyt päätin tehdä sen ennen messuja, että saattaisi saada hillittyä hieman ostoja.. :)
Ei nyt oikeen mitään suunnitelmia ole, mutta Tapsalta lähtee varmaan Fabeleita ja ehkä muutama kerä Delightia.. ;)

Juuh, nyt siihen inventaarioon...
Menihän siinä reilu tunti...
Paitsi heti en jaksanut järjestää uudelleen hyllyihin, niin jätin vaan lojumaan...
Niitä lankoja siis oli hiukan reilu 11kg... :/
Noin 1,5kg enemmän kuin 4.12 :o
Ja n. 2kg enemmän kuin 1.8..
Just joo...
Nooh, messujen jälkeen jatkan tämmöstä lankalakkoa, että muutamia lankoja voi ostaa tai jos tulee ''hyvä tarjous'' :D
Muutamia poikkeuksia on esim. Jawoll Magic, jota viime postauksessa hehkutin ;D
Ja tossa kuva kasasta:
Järjestelin langat myös uudestaan tähän lankahyllyyni..
Uusi järjestelmä tapa..
En ole ihan varma tykkäänkö..
Hmm...

Ja alla numeroa vastaava selitys, mitä lokerosta löytyy(katso numero kuvasta!):
1. Vironvillat ja hahtuvat, sekä muut huivilangat(Novitan Wool ei nyt päässy tonne, vaikka huivin meinaan tehrä.. Mutta muina on Novitan pakkaa ja Floricaa).
2. Novitan Nallea ja 7veikkaa sekä niitten paksuisia lankoja(Karisma, Janne,Wool..)
3. Lokeroista ihanin mielestäni ;) eli sukkalangat, Fabeleilla suuri aluevaltaus siellä :D
4. 7veikkaa paksummat langat ja huopuvat langat.
5. Mohairit, puuvillalangat ja efektilangat.
6. Sieltä löytyy neuleohjeet, Lidlin Meribel(ei mahdu muualle :D ) ja semmoset yökkölangat(pitäs kattoo jos Neulomoo laittas ilmotuksen, josko joku tahtos..)
Ja tuolla ylhäällä pilkottaa keskeneräisiä töitä! :D
Moi moi teillekki ;)

Jeijjee lauantaina MESSUT!!!!

Mukavaa loppuviikkoa!!
Lauantai-iltana tai sunnuntaiaamuna päivittelen messusaalista!! :)

4 kommenttia:

Lila kirjoitti...

On sitä lankaa näköjään sinullekin kertynyt:)
Ehkäpä messuilla tavataan! Minut tunnistaa pinkistä Minni piposta;) Tosin en se päässä siellä sisällä liiku, mutta jos vaikka yhtäaikaa ollaan menossa sisälle.

Huopatossunen kirjoitti...

Melkoinen lankavarasto sinullakin on. Yritän kovasti supistaa omaa varastoani ja olen tuhonnut muutaman kerän Huopasta. Niiden tilalle mahtuu monta monta kerää ohutta lankaa :D.

Mukavaa messuilua.

Drucilla kirjoitti...

Hehe, tuosta on hyvä jatkaa varaston kasvattelua. :D
Mut tunnistaa vironvilla-Anniksesta, mutta tuskin olen ainoa Annista kaulassaan kantava...

Simpura kirjoitti...

Jopas sullekin on jo lankaa kertynyt :)