Noo.. Ehkä hiukkasen juu.. Muttei lähellekkään tarpeeksi!! Ehkä mä ehdin saada sen valmiiksi?? Yöt on tehty neulontaa varten.. :) Tällä hetkellä pääsen kohta tekemään kädentien ja hihat sitten vielä puuttuu.. ;s

Napitkin sain hommattua äitin varastoista.. Vaihtoehtoina oli mustat ja valkoiset, valkoset valitsin, tekevät jakusta kivan raikkaan!! Lankaakin tulee jäämään aika paljon. Nyt vasta mennään tokan kerän puolivälissä :o
Mukavaa loppuviikkoa!!!
P.S Huomasittekos, etten nyt kirjoittanut, niin että joka lause on omalla rivillään!! Kummin parempi?? Mielipidettä kaivataan!! :)
3 kommenttia:
Hyvinhän tuo on edistynyt. Sitä paitsi yöt ovat nukkumista varten :D.
Jep, hyvin on edistynyt:)
Minun blogissani olisi sinulle haaste:)
Onpa edistynyt mallikkaasti
Lähetä kommentti