torstai 31. maaliskuuta 2011

No onkos tapahtunut edistystä??

Noo.. Ehkä hiukkasen juu.. Muttei lähellekkään tarpeeksi!! Ehkä mä ehdin saada sen valmiiksi?? Yöt on tehty neulontaa varten.. :) Tällä hetkellä pääsen kohta tekemään kädentien ja hihat sitten vielä puuttuu.. ;s


Jakun tilanne 31.3
Napitkin sain hommattua äitin varastoista.. Vaihtoehtoina oli mustat ja valkoiset, valkoset valitsin, tekevät jakusta kivan raikkaan!! Lankaakin tulee jäämään aika paljon. Nyt vasta mennään tokan kerän puolivälissä :o

Mukavaa loppuviikkoa!!!

P.S Huomasittekos, etten nyt kirjoittanut, niin että joka lause on omalla rivillään!! Kummin parempi?? Mielipidettä kaivataan!! :)

3 kommenttia:

Huopatossunen kirjoitti...

Hyvinhän tuo on edistynyt. Sitä paitsi yöt ovat nukkumista varten :D.

Lila kirjoitti...

Jep, hyvin on edistynyt:)
Minun blogissani olisi sinulle haaste:)

enkulin käsityöt kirjoitti...

Onpa edistynyt mallikkaasti