(Kollaasi suurenee klikkaamalla)
Kuvissa lemppariheponi Ferro!
Kuvakollaasin teko kiinosti ja teimpä Picasalla tämmöisen..
Jatkossa aion tehdä kuukauden yhteenvedon kollaasin muodossa!! :)
Kuvissa lemppariheponi Ferro!
Kuvakollaasin teko kiinosti ja teimpä Picasalla tämmöisen..
Jatkossa aion tehdä kuukauden yhteenvedon kollaasin muodossa!! :)

4 kommenttia:
Ihania kuvia
Voi hitsi oispa meilläkin ollut yläasteella mahdollisuus heppailla liikuntapäivänä!
Näitä kuvia katsellessa tuli jo vähän ikävä talleille... Harmi, ettei mulla ole enää oikein aikaa hevosille. Kesäisin kyllä pääsen aina hevosen selkään, mutta kaikista mieluiten ratsastaisin kerran viikossa länkkäriä. Sun ikäisenä kävin vakkaritunneille yhdellä tallilla, jossa puolet hevosista oli koulutettu westernratsuiksi! Western on just se kaikista omimmalta tuntuva juttu! :) Kauanko oot muuten ratsastanu? :)
Teillä on kiva koulu kun pääsee ratsastamaankin. Käväisepä blogissani siellä on sulle jotain...
On teillä ollut kiva päivä, ainakin kuvakollaasistasi päätellen
Blogissani on sinulle tunnustus
Lähetä kommentti