Tässä postauksessa on nyt viisi ''teemaa''..
Siis otsikossa mainitut. :)
Ekana boleroliivi..
Valmistu perjantai-iltana.
Tämä kans HKA-töitä :)

Malli: Shrug This!
Lanka: Novita Puro
Puikot: 6
Menekki: 100g
Tuli ihan kiva..
Reunat täytyis höyryttää..
Ei kuvissa näytä ihan niin kivalta kuin oikeasti on..
Aion käyttää tätä niin, että laitan tuohon vyötärölle vyön, kunhan saan sen ostettua ;)
Sitten siis kauluri!
Malli: tunturineuletta 116s:llä, löysin itse täältä
Lanka: Novita Tempo petrooli
Puikot: 10mm
Menekki: 120g
Tästä tuli IIHANA!!! Vaikka itte sanonki!!
2 kertaa ehdin aloituksen purkaa ja langasta tuli kyllä kauhean näköistä :S
Ekana aloitin siis patenttineulehuivi-->purkuun meni--> sitten aloitin Hesa-huivin(rav.link)--> purkuun, liian paksu lanka ja puikot--> tunturineuletta--> PERFECT!!
Tekemiseen meni toosi vähän aikaa!!
Aloitin lauantaiaamuna menomatkalla Helsinkiin ja sunnuntai iltapäivänä viiden aikaa tulii valmista!
Langassa muuten oli toisessa kerässä tollasta kökköä :(
Jossain kohassa ohuen sukkalangan paksusta ja jossain hahtuvan tapaista!
Novitalle lähetin reklamaation, saas nähdä mitä vastaavat vai vastaavatko ollenkaan!
Launataina kävästiin Helsingin Itäkeskuksessa.
Tarkoitus oli mennä jo perjantaina, mutta pikkuveljelle tuli torstai yönä yrjö kyläilemään, niin siirrettiin sitten päivällä reissua!
Helsingistä äiti osti mulle hupparin ja villatakin, koska niille oli tarvetta!
Lankaa en ostanut, koska ens viikolla on messut ja hamsteritkin on vielä käynnissä..
Tikataan muuten oli tullut Dropsin lankoja!
Ei ollu kauhean montaa laatua ja niissä värejä, mutta kuiteski.
Oli muuten vaikeata jättä guancamole-Fabel sinne hyllyyn, oli meinaan luonnossa niin kaunista!
Mutta pystyin kuin pystyinkin jättämään sinne kun ajattelin, että 'messuilla sitten saattaa olla vaikka tarjouksessa!!'!
Houkutus oli myös kova Langin Jawoll Magic-sukkalangan kanssa!!
Ois tarkotus laittaa rahaa säästöö ja ostaa ens kerralla ko mennää ni Tikatasta!
Ja Regia Hand-dye Effecttiäki ois halunnu mukaa, mut maltetaa ny!
Käytii kanssa Ikeassa, sieltä pehmofriikki osti mustan rottapehmon ja sille kaveriks oranssin minihirven! :D
Kuvaa myöhemmin??
Olen jo kauan ollut rakastuneena Hedda-pipoon!
Olen laittanut Neulomon toiveketjuun ja Ravelryn wish list:ille ja lähes kaikkialle toiveen mallista!
Luin eilen yhtä blogia ja siellä oltiin saatu nopeasti Ravelryn Kahelit-ryhmältä ohje!
Päätimpä minäkin kokeilla onneani ja toivoin, että ohje olis kiva saada ennen messuja..
Meni ehkä puoli tuntia, niin ohje paistatteli läppärin näytölläni!! <3
Nyt pitäs metsästää kiva lanka!!
Jotain luksusta joo!
Mut Novitan Purooki aion koklata!!
Ja lankaa:
Novitalta Bää-lampaan ohjeen julkasusta 2 kerää Ticoa.
Ja kleineltä ''vähän'' vaihtarilankaa.
Lähetin kleinelle n. 60g Tempon jämiä ja lupas lähettää jotain pientä vastineeks..
Vai tää on kleinen mielestä pientä.. :D
60g Ticoa, kerä Huopanen Mixiä ja kerä ONline Linie 242 Batikia!
Tällä viikolla ois tarkotus tehä lankainventaario näin messuja ajatellen.
Miettiä Ravelryn queu:n malleille vähä lankoja ja noin.. :)
Moikka!







8 kommenttia:
Tosi kiva bolero.
Kyllä minulle aina on Novitalta reklamaatioihin vastattu. Jos ei muuten niin olen laittanut suoraan laadunvalvoja Ritva Alastalon postiibn viestiä ja valokuvaa.
Mites koiran hankinta edistyy?
Tosi kiva bolero:) Olet taitava!
Kiva kauluri myös, pikkuhiljaa valmistuu sinunkin HKA:si, hyvä hyvä!
Mukavaa viikon jatkoa, ties vaikka törmäisimme messuilla:)
Kiskaise hihasta messuilla, jos huomaat. Meitä taitaa lähteä täältä useampi neuloja paikallisesta porukasta.
Oletpa ollut ahkera. Kiva tuo bolerosi
Oletpa ollut ahkera! Syksyn Kädentaitomessuilla oli muuten tuota Jawoll Magic:a tarjolla eri väreissä, olikohan Priimalla. Saattaapa hyvinkin olla myös tällä kertaa. Ehkäpä lauantaina törmätään messuilla. :)
Kiva bolero ja lämpöisen näköinen kauluri. Kurja vain että langassa oli huonoja kohtia :(. Minullekin on Novitalta vastattu nopeasti kun olen reklamoinut langan laadusta.
Messuille en ennätä, kun pitäisi saada koti asuttavaan kuntoon ;).
Hei Roina! Käväisin lukaisemassa ja kiva blogi sulla. Oletpa tosi ahkera neuloja! Kauluri on tosiaan hieno, harmi kun langassa oli tollasia kökköjä. Nätin väristä puroa kans neuloit. Hauskaa messuviikonloppua, mielenkiinnolla odotan mitä tuotkaan tullessasi....
Sulla on tosi kiva blogi :) Hienoja töitä!
Kiva, että langat tulivat perille :) Jospa niistä olisi sulle hyötyä :)
Terveisin
kleine Masche
ps. saanko lisätä blogisi omaan blogiini seurattavien listalle?
Lähetä kommentti