Sain Raitalampaalta tunnustuksen!!
Jee!!
Kiitos!! :)
"The Gorgeous Blogger -palkinto on suunnattu kaikille upeille bloggaajille. Jokainen vastaa viiteen blogiinsa liittyvään kysymykseen ja jakaa tämän palkinnon viidelle, jotka mielestään sen ansaitsevat."
1. Milloin aloitit blogisi?
Blogin ensimmäinen bloggaus on tehty 11.6.2010
Ennen tätä blogia olin bloggaillut Novitalla reilu puoli vuotta!
2. Mistä kirjoitat blogissasi, mitä kaikkea se käsittelee?
Nooh, enimmäkseen tämä kyllä on neuleblogi..
Muistakin käsitöistä kirjoittelen, mutta neulominen on se number one-juttu.
Muusta elämästä kirjoittelen neuleitten lomassa.
3. Mikä seikka tekee blogistasi erityisen verrattuna muihin?
Tämän blogin erikoisuus on kyllä mielestäni se, että kirjoittelija on 13-vuotias.
Muuten tämä on aika perus neuleblogi. :)
4. Mikä sai sinut aloittamaan blogin kirjoittamisen?
Alun perin tämä oli melkein vahinko, kun tiesi, että Vuodatuksella on ikäraja, johon en yltänyt ja ajattelin, että bloggerillakin on.
Täyttelin kokeeksi tietojani ja ne hyväksyttiin...
Pienen opettelun ja totuttelun jälkeen tämä on alkanut sujumaan ihan kivasti :)
5. Mitä haluaisit muuttaa blogissasi?
Hmm... Nooh ulkoasua voisi muuttaa ehkä hieman siistimmäksi..
Muuten olen aika tyytyväinen..
Tietysti sellaisia muutettavia asioita olisi, kuten neuleitten nopeammin valmiiksi saanti...
Siihen voisi vaikuttaa varmaan neulomalla enemmän!!! :D
Ja tämän tunnustuksen annan eteenpäin seuraaville blogeille:
Tänään tuli minulle muuten uusi Novita!!
Muutama kiva neule oli, mutta harvinaisen blääh mielestäni!!
Mukavaa loppuviikkoa!!! :)

4 kommenttia:
Kiitän ja kumarran. :)
Kiitos tunnustuksesta :).
Kiitos kaunis! :)
Kiitos tunnustuksesta!
Lähetä kommentti