Tänään olikin messupäivä!! :)
Äitin kanssa lähettiin täältä Loviisasta joskus puoli yhdeksän aikaan suunnilleen.
Jätettiin auto Puotilan metropysäkille ja metrolla mentiin Kamppiin.
Sieltä ratikalla Wanhaan Satamaan.
Metro oli muuten ihan öky täysi :o
Meidän mennessämme sinne vielä mahtui ja saatiin hyvät paikatkin(pääsin oikein istumaan!!), mutta pois pääsy oli hankalampaa, mutta muutenkin vaunu tyhjeni aika paljon. :)
Ja oli hyvä kuski, kun ilmoitti, että seuraavana on Wanha Satama, niin kaikki pystyivät valmistautumaan ulos lähtöön :)
Ja toivotti hyvää messupäivääkin :D
Oltiin Wanhassa Satamassa noin 10.30
Kierreltiin eka ympäri messualuetta ja katseltiin valikoimaa.
Kun äiti änkeytyi Helmiliinan, menin sillä aikaa tutkiskelemaan läheisiä lankakauppoja :)
Ekaksi menin Priimaan ja sieltä löytyi vaikka mitä kivaa!!
Lankainventaariopostausta edellisessä postauksessa hehkutin Jawoll Magiciä ja Priimassahan sitä oli myynnissä!!
Oli vaikea valita otanko tätä pinkki-vihreä kirjavaa vai lilakirjavaa.
Eka voitti.
Maksoi 9euroa.
Ostin myös Langin Alpaca Superlightiä ensin kerän ja myöhemmin vielä toisen ja arvatkaa mitä!!
Ne oli perskutarallaa eri väriä...
Aika lähellä toisaan, niin en erottanut niitä!
Nyt harmittaa :(
Mutta jos en onnistu jostain taikomaan lisää sitä, niin teen raidoittaen 2kr ja 2krs..
Näyttää lanka sitten moniväriselle :D
Ei erotu varmaan raidoitettuna, kun on pörröistä ne vaihtokohdat...
Ehkä tästä tulee kiva!
Huivin siis teen, mutten vielä tiedä minkä...
Tapsan osastolla kävin katsomassa myös, mutta mitään en ostanut sieltä.
Hinnat oli korkeammat, kuin netissä ja valikoima huono.
Fabelit olis ollu kans 10€/4kerää, muttei ollut niitä värejä joita erityisesti hain.
Poppelista taas lähti hiukan enemmän.
Siellä oli niitä Fabeleita sopivissa väreissä.
Tapsan tajouksella olisi ollut 2.5€/kerä ja Poppelissa oli 2.7€/kerä, niin maksoin mielummin 90snt enemmän, että sain haluamani värit. :)
Guancamolea ja Punaista Chiliä läks matkaan ;)
Delightiä ostin myös 2 kerää värissä 9 eli kaunis sini-turkoosi-violetti.
Maksoi vain 3€kerä(tapskalla 3.5).
Päivän parhaat ostokset Poppelista!! :)
Messujen jälkeen jäätiin vielä pyörimään Helssingin keskustaan.
Käytiin Ben&Jerry'sillä syömässä herkkupurkit.
Mulla oli Chocolata Fudge Brownie, Coockie Doug, kermavaahto, suklaakastike ja suklaalinssit.
Linkin kautta pääsee sivuille ja Suomen sivuilla kohtaan 'jäätelömme', sieltä löytää niitä makuja :D
Sen jälkeen suunnttiin LankaDeliin.
Sieltä ostin(tai siis mamma betala, minä näytin korttia!) 2 kerää Puro Kukkaniittyä Hedda-pipoon, kerän oranssia Flip Floppia ja kerän kaneravan väristä Nallea(nyt voin tehdä mustikkavohvelisukat!)
Delin jälkeen suunnattiin Stokkalle, josta äitin piti ostaa oranssia silkkilankaa(ompeluun).
Siinä oli taas hyvä tilaisuus tutkia lankahyllyjä!! :D
Ihan extemporena ostin tämän Regia Hand-Dye Effectin!
Olikohan se se hinta, minkä vuoksi ostin(7.5€)?
Kaunis väri tosiaan!!
Ja huomasin,että mätsää kivasti tohon Fabeliin, aika sama sävy maailma.
Käytiin sitten Chicosissa syömässä ja kangaskaupan(<-- en ostanut mitään, äiti osti) kautta kotio.
Tuossa alla sitten koko saaliini!
Varsin kiva ja lanka rikas päivä! :D
Jawollista sukat/huivi, Alpacasta huivi, Fabeleista sukkia, Delightistä huivi?, Purosta Hedda, Flip flopista jotain?, Nallesta mustikkavohvelua ja Regiasta sukat.
Saas nähä milloin toteutuvat :D
Jawollia on pakko saada lisääääää!!!
Milloinkohan seuraavan kerran itiksen Tikataan?? Hmm.. :D
Jawoll esiintyy täst edes blogissani kultilankana :D
Taitaa nousta Fabelin rinnalle suosikiksi! ;)
Mukavaa viikonloppua!!! :)





13 kommenttia:
Harmi, ettei nähty, mutta se ei kyllä taida olla ihme siinä tungoksessa, joka siellä vallitsi. Hienon saaliin oletkin saanut koottua. Ihana tutkailla näitä muiden löytöjä.
Ihana katsella lankakuvia! Erityisesti tuo Jawoll kiinnostaa...
Kivat ostokset. Jospa sitten toisella kertaa nähtäisiin.
Kivoja ostoksia teit:) Harmi kun ei nähty, me menimme Zeldan kanssa sisälle vähän ennen teitä, varmaan joskus 10.15. Näemme sitten joku toinen kerta!
Mukavaa viikonloppua!
Aikamoinen messusaalis sinullakin :-D
Komea on saalis! Nyt vaan innolla kutomaan!Harmi kun en itse pääse näille messuille.
Upea lankasaalis! Siinä riittää vähäksi aikaa kutomista ja lankaahan ei ole koskaan liikaa;)
Mikä lankasaalis! :)
Aika mahtava messusaalis! Ja ihan hyvä varasto sulla oli ennen messujakin, mutta kyllä se viel mun varastolle kalpenee...(nolo). Mä olen lajitellut lankani melko samaan malliin kun säkin, eli sukkalangat-luksuslangat-sekotelangat-puuvillat-yököt....Se on hyvä tapa. Helposti löytää mitä haluu.
Upea varasto langin jawoll magic on aivan ihanaa lankaa..samoin regian hand dye effect..hieno saalis..sääli kun en itse päässyt paikalle
Hieno saalis ja lupaava alku lankavaraston kasvatukselle. Kannatti poiketa pääkaupungissa. Ei olis ollu pitkä matka enää Stockalta poiketa myös Menitaan... ;D
Huh mikä lankasaalis :D. Aivan upeita lankoja olet löytänyt, kyllä noista kelpaa neuloa.
Ihania lankoja!
Lähetä kommentti