keskiviikko 6. huhtikuuta 2011

Siinä nyt kävi vähä hassusti..

Eli, joo en ehtiny saada sitä valmiiksi.. Kädentien puoliväliin kerkesin, sitten luovutin. Jakkua ei taodeta neuloa loppuun 2 tunnissa? Ei. Ton epäonnistumisen jälkeen tuli nyt tämmönen pienehkö neuleplääh, mutta olen saanut Arroyoa vähän neulottua, jos nyt saisin sen tällä viikolla esiteltäväksi?

Novita wool
Perjantaina käytiin äitin kanssa Kotkassa ja Anttilasta lähti noi. Äiti ne kyllä mulle osti. Jonkun huivin meinaan tosta neuloa, näyttää kivalta mustan takkini kanssa. :)


Vahelikahto
Olen mukana Ravelryn Kaheliryhmä Pienemmässä Vahelikaihdossa, jossa budjettina on 15€.
Eilen  sain oman pakettini Pikku-Tiinalta!
Paketissa oli Tiinan itseompelema pussukka, Cascade 220 Heathers-lankaa, Knitpron 15 senttiset 2½mm sukkapuikot, 2 Hello Kitty-pääsiäismunaa, 2 muumilaukua, Mummo-sarjakuva ja kirje!
Siis ihan huippupaketti!! ;) Olen piitkään haaveillut tosta Cascadesta, kun meidän lähiseuduilta sitä ei saa ja ei olla oikein missään Menitassa käyty pitkiin aikoihin. Ja nuo puikot on ihan unelmat! Ei paina mitään! Niitä meinaan kyllä varjella etteivät vaan katkea! Huomasin muuten, että paketissa niitä puikkoja on 6kpl!
Olen kyllä toodella innoissani tästä! :)

Neulomon Taikapallonikin on tullut, mutta siitä juttua myöhemmin!

Maaliskuun supistelusaldoni ei ollut kovin puhtoinen.. +1220g! :o Saanen syyttää messuja ja sitä valmistumatonta jakkua! Nooh.. Tuosta on hyvä jatkaa lankapaastoa(peruspaastossahan saa syödä, muttei liikkaa, tässä saa ostaa, muttei liikaa!). nyt meinaan tsempata, että saan luvut taas miinuksen puolelle. Vuoden kokonaistuloskin on +1195g :o

Mukavaa alkanutta viikkoa!

P.S Jatkoin tätä pötköön kirjoittamistapaa, taitaa olla selkeämpi ja kivempi lukea?! Eikä tule ihan  niin kilometripostauksia enää! :)

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ai hyvä että Taikapallokin kotiutui, pelkäsin jo että jäänyt matkalle :D
-Kaisa

ertzu kirjoitti...

ihana paketti ja tulinpa siihen tulokseen että novita on taas tehnyt anttilan kanssa sopimuksen..ennen bambinoa sai vain anttilasta..ei meillä vaan tollanen ihunan keltanen väri näy kauppojen hyllyssä nämä lässyt pastelli sävyt vaab

Anne-Mari kirjoitti...

Moikka!

Löysin tämän blogin jo jonkin aikaa sitten :)
Itsekin pidän käsitöistä, mutta en ole vielä kokeillut neuloa villasukkia vaikeampaa :D
Villapaita on suunnittelu-vaiheessa.
Käyppäs vilkaisemassa minun blogiani, siellä on arvontakin juuri alkanut :)