lauantai 8. tammikuuta 2011

Isän sukat ja raitaa tuloillaan!

Hetki sitten valmistuivat isän sukat.
Ovatkin jo olleet aika kauan tekeillä.
23.12-8.1...
Not so good...
Valmistuivat kuitenkin, mutta oikeastaan se mini-Revontuli on syy miksi meni noin kauan. :)
Malli: Perussukka 52 s
Lanka: Novita 7 veljestä
Puikot:
Menekki: 120g
Muuta: Langat sain Möhkikseltä kesällä(tai siis tuon vihreän).
Ei löytynyt muuta sopivaa väriä 7veikasta, paitsi petrooli, mutta siitä en suostunut luopumaan ku perskuta poistui Novitan lankakartastakin!
Hyvä siis etten luopunut! :D

Omissa jaloissa!


Nyt puikoilla raitaa...
Pipo tulossa!
Lankana syklaami ja luumu Isoveikka! :)

Nepis lähti torstaina kotiin! :'(
Mutta vajaan kuukauden päästä saadaankin vahdittavaksi riiviö-Remu.
Meille on tullut muutamia soittoja joissa on kerrottu viimeisimmistä kepposista.
Saas nähdä mitä tuleman pitää :D


Mukavaa viikonloppua! :)



1 kommentti:

Huopatossunen kirjoitti...

Isä on varmaan tyytyväinen kun sai lämpöiset sukat.

Vai on uusi koiruus tulossa hoitoon, se lieneekin vauhdikkaampi tapaus ;).