
Mökkiviikosta toivuttu taas. Sunnuntaina tai maanantaina mennään taas. Uitu on nyt ma-pe vissiin 16 kertaa = P Vesi on ollut tosi lämmintä n. 25 astetta.
Yhtenä aamuna meillä oli joku lokkikokous. Lähistöllä lenteli useampi kymmen lokkia ja muutama tiira.
Minä ainakin toivon että helteet nyt vähän hellittäisivät. Vedet saisi kyllä jäädä lämpimiksi. Mökillä pärjää nukkua ilman peittoa hyvin, mutta kaupungissa on kyllä tukalaa. Ikkunat auki, jolloin melu haittaa. Mutta ei voi mittään...

Minä ainakin toivon että helteet nyt vähän hellittäisivät. Vedet saisi kyllä jäädä lämpimiksi. Mökillä pärjää nukkua ilman peittoa hyvin, mutta kaupungissa on kyllä tukalaa. Ikkunat auki, jolloin melu haittaa. Mutta ei voi mittään...Mukavaa viikoloppua!
1 kommentti:
Lankaa ei voi olla liikaa ;) Olet saanut tosi hienoja lankoja. Paljastetaan että yksi syy miksi minä rakastan helteitä on että niistä huolimatta pystyn nukkumaan - meillä on makuuhuoneessa ilmalämpöpumppu joka viilentää ilmaa kesällä mukavasti :)
Lähetä kommentti