lauantai 22. tammikuuta 2011

Postia ja uusi Novita!

Minulle on saapunut paljon postia torstain ja perjantain aikana! :)

2kerää sini-ruskeeta Fabelia, teetä, Budapest-nameja ja kiva kortti.
Fabeleista taidan tehä Fafalle 70-v. lahjaksi sukat.
Joku kiva malli pitäis löytää :)
Ja mua ihan selvästi kannustetaan teen jountii, koska olen muutamalta tyypiltä saanut teetä.
Josko ens viikolla laittais kupillisen? :) Torstaina myös tuli Neulomon suklaavaihdon paketti mymmeliinalta!
Pääasia eli suklaa oli ihanaa luomuvalkosuklaata, jonka söin eilen Novitaa selatessa(okei, kyl mä muutaman palan jo torstai-iltana maistoin!).
Mukana oli myös kaiken laista muuta(esim. 4½bambupyöröt(ei vielä löytynykkään!), teetä!,rannekoru...)
Kiitos paaljon!!
Mun paketti lähtee maailmalle alkuviikosta!
Eilen perjantaina tuli ylläripaketti marelolta!
Sisälsi kaksi jämävyyhtiä Vironvillaa!!
Yhteensä noissa oli lankaa 80g, eli just Anniksen verran! :)
Ajattelin tehdä niin että teen reunapitsin tosta yksvärisestä ja muuten monivärisestä.
Kiitos paaljon marelo!!


Eilen tuli myös uusi Novita-lehti.
Kovin montaa must have-neuletta en löytänyt.
Itseasiassa vaan kaksi.
Pahis-kukkaro(malli 88.) ja palmikkosukat(malli 71.).
Noi ne ohjeet sitten on.
Saattaa tietysti myöhemmin löytyäkin jotain neulottavaa.
Toisaalta ihan hyvä etten löytänyt montaa isoa työtä, koska to do-lista on jo toosi pitkä ;)

Kivoja lankojakin löytyi muutamia, vähemmän kuin yleensä.
Turkoosista Miamista haluaisin tehdä itselleni (puu)villatakin.
Mahdollinen mallikin jo mietitty! :)
Sateenkaari 7veikka oli söpöä ja hiihtoloman Hesan reissulla taidan LankaDelissä alekupongin tähän käyttää. :)
Ja sukat tietysti aion tehdä! Mitäs muutakaan?
Puro Takkatuli ja Kukkaniitty saa plussia minulta ja pääsevät jossain vaiheessa puikoille kenties!
Nalle 100g:n uusi väri kanerva päätyy minun hyllyyni ja muotoutuu joskus Blueberry Waffle Sockseiksi. :)
Öh, tuossa ne tais olla... :D

Mukavaa viikonloppua!!





5 kommenttia:

seijap kirjoitti...

Mukavia paketeita olet saanut.
Minulle iski uudesta Novitasta muutama malli. Pitäisiköhän ottaa hamsterikuun neuleiksi, kun lankaa kyllä riittää.
Kivaa vikonloppua sinulle.

Huopatossunen kirjoitti...

Sinulle on tullut oikein urakalla kivoja paketteja :). Tee raitalangasta Jaywalkerit, minulla on n:s pari juuri puikoilla :D.

Selasin uuden Novitan, mutta en löytänyt mitään mitä olisi heti tehtävä. Onneksi tässä lehdessä oli muutama ei-niin-paksusta langasta tehty neulekin, toisin kuin edellisessä.

Lila kirjoitti...

Kivoja paketteja olet tosiaan saanut:) Minulle tullut Novita oli ollut vähän kovemmassa käsittelyssä Itellan toimesta ja kansilehdet on repeytyneet rikki:/

Pirjo kirjoitti...

Tulin vastavierailulle!
Kylläpä on kaunis tuo sinunkin Anniksesi. Minulla siihen meni vajaa kerä (varmaan oli 100 gr:n).. yksi on jo tilauksessa ystävälle, mutta saa nähdä, miten on aikaa.
Hyvää viikonloppua!

enkulin käsityöt kirjoitti...

Onpas kivoja paketteja. Tuosta alimmaisesta lankakuvasta seurasi se, että kuola alkoi valua suupielestä.