Minulle on saapunut paljon postia torstain ja perjantain aikana! :)
Ekana Möhkikseltä:
2kerää sini-ruskeeta Fabelia, teetä, Budapest-nameja ja kiva kortti.
Fabeleista taidan tehä Fafalle 70-v. lahjaksi sukat.
Joku kiva malli pitäis löytää :)
Ja mua ihan selvästi kannustetaan teen jountii, koska olen muutamalta tyypiltä saanut teetä.
Josko ens viikolla laittais kupillisen? :)
Torstaina myös tuli Neulomon suklaavaihdon paketti mymmeliinalta!
Pääasia eli suklaa oli ihanaa luomuvalkosuklaata, jonka söin eilen Novitaa selatessa(okei, kyl mä muutaman palan jo torstai-iltana maistoin!).
Torstaina myös tuli Neulomon suklaavaihdon paketti mymmeliinalta!Pääasia eli suklaa oli ihanaa luomuvalkosuklaata, jonka söin eilen Novitaa selatessa(okei, kyl mä muutaman palan jo torstai-iltana maistoin!).
Mukana oli myös kaiken laista muuta(esim. 4½bambupyöröt(ei vielä löytynykkään!), teetä!,rannekoru...)
Kiitos paaljon!!
Mun paketti lähtee maailmalle alkuviikosta!
Yhteensä noissa oli lankaa 80g, eli just Anniksen verran! :)
Ajattelin tehdä niin että teen reunapitsin tosta yksvärisestä ja muuten monivärisestä.
Kiitos paaljon marelo!!
Eilen tuli myös uusi Novita-lehti.Kovin montaa must have-neuletta en löytänyt.
Itseasiassa vaan kaksi.
Pahis-kukkaro(malli 88.) ja palmikkosukat(malli 71.).
Noi ne ohjeet sitten on.
Saattaa tietysti myöhemmin löytyäkin jotain neulottavaa.
Toisaalta ihan hyvä etten löytänyt montaa isoa työtä, koska to do-lista on jo toosi pitkä ;)
Kivoja lankojakin löytyi muutamia, vähemmän kuin yleensä.
Turkoosista Miamista haluaisin tehdä itselleni (puu)villatakin.
Mahdollinen mallikin jo mietitty! :)
Sateenkaari 7veikka oli söpöä ja hiihtoloman Hesan reissulla taidan LankaDelissä alekupongin tähän käyttää. :)
Ja sukat tietysti aion tehdä! Mitäs muutakaan?
Puro Takkatuli ja Kukkaniitty saa plussia minulta ja pääsevät jossain vaiheessa puikoille kenties!
Nalle 100g:n uusi väri kanerva päätyy minun hyllyyni ja muotoutuu joskus Blueberry Waffle Sockseiksi. :)
Öh, tuossa ne tais olla... :D
Mukavaa viikonloppua!!

5 kommenttia:
Mukavia paketeita olet saanut.
Minulle iski uudesta Novitasta muutama malli. Pitäisiköhän ottaa hamsterikuun neuleiksi, kun lankaa kyllä riittää.
Kivaa vikonloppua sinulle.
Sinulle on tullut oikein urakalla kivoja paketteja :). Tee raitalangasta Jaywalkerit, minulla on n:s pari juuri puikoilla :D.
Selasin uuden Novitan, mutta en löytänyt mitään mitä olisi heti tehtävä. Onneksi tässä lehdessä oli muutama ei-niin-paksusta langasta tehty neulekin, toisin kuin edellisessä.
Kivoja paketteja olet tosiaan saanut:) Minulle tullut Novita oli ollut vähän kovemmassa käsittelyssä Itellan toimesta ja kansilehdet on repeytyneet rikki:/
Tulin vastavierailulle!
Kylläpä on kaunis tuo sinunkin Anniksesi. Minulla siihen meni vajaa kerä (varmaan oli 100 gr:n).. yksi on jo tilauksessa ystävälle, mutta saa nähdä, miten on aikaa.
Hyvää viikonloppua!
Onpas kivoja paketteja. Tuosta alimmaisesta lankakuvasta seurasi se, että kuola alkoi valua suupielestä.
Lähetä kommentti