maanantai 3. tammikuuta 2011

Kirjan väliin

Neulomon Kirjanmerkkivaihtoon tein kirjanmerkin.
Nopea oli tehdä.
Huomenna ehkä käyn jo postittamassa :) Malli: Bookmark Trio(Horseshoe) by Megan Goodarce(rav.link)
Lanka: Novita Nalle Colori
Puikot: 3.5mm
Menekki: 3g

Mielestäni tästä tuli ihan kiva.
Meni vielä uudelleen pingotukseen :)
Ja vielä sulisen vieraamme kuva :)
Mukavaa alkanutta viikkoa!! :)

2 kommenttia:

seijap kirjoitti...

No niin, nyt pääsin tänne ihan google readerin kautta.
Ihku on tuo sinun vieraasikin.

Huopatossunen kirjoitti...

Hieno kirjanmerkki, meillä mennään vieläkin niillä lankavyötteillä :D.

Suloinen tuo Nelli <3.