Neulomon Kirjanmerkkivaihtoon tein kirjanmerkin.
Nopea oli tehdä.
Huomenna ehkä käyn jo postittamassa :)
Malli: Bookmark Trio(Horseshoe) by Megan Goodarce(rav.link)
Malli: Bookmark Trio(Horseshoe) by Megan Goodarce(rav.link)Lanka: Novita Nalle Colori
Puikot: 3.5mm
Menekki: 3g
Mielestäni tästä tuli ihan kiva.
Meni vielä uudelleen pingotukseen :)
Mukavaa alkanutta viikkoa!! :)

2 kommenttia:
No niin, nyt pääsin tänne ihan google readerin kautta.
Ihku on tuo sinun vieraasikin.
Hieno kirjanmerkki, meillä mennään vieläkin niillä lankavyötteillä :D.
Suloinen tuo Nelli <3.
Lähetä kommentti