Nyt on valmistunut jotain, mistä olen tavattoman ylpeä!!
Nimittäin Annis-huivi!!
Tosi upea malli!
Tämä on ensimmäisestä Vironvillavyyhdistäni, jonka olen saanut.
Äitini toi sen minulle joskus muutama vuosi sitten Tallinnasta.
Siitä olen tehnyt myös yhden Baktus-huivin kauan ennen tämän blogin perustamista.
Puikkoina käytin 5mm ja luomiseen 7mm.
Nyppyjä tein vain yhden kerroksen.
Seuraaviin en tee ollenkaan.
Lopussa minua auttoi paljon Agathan tekemä Anniksen suomennos.
Lankaa meni 80g.
Neulomossa minut hyväksyttiin huivillani Annis-kerhoon, jolla on suuri jäsen määrä!! :D
Olen tullut jäädäkseni, eli tämä ei tosiaan ole viimeinen Annis, vaan näitä tulee varmasti tehtyä monta lisää!
Harteilla huivi on tosi kaunis ja mukava pitää, harmi vaan kun en oikein osaa käyttäää hartiahuiveja..
Pitäisi opetella varmaan.
Kaulassa huivi ei näytä ihan yhtä hyvältä, mutta ihan kivalta silti.
Laitankohan jo tänään kouluun?
Kiltti poika kyllä, mutta välillä hieman itsepäinen.
Tietysti.
Oli muuten varmaan eka kerta kun Remu oli vieraassa paikassa yksin.
Ei kyllä ollut moksiskaan, kun kummitätini lähti, hetken katteli, ai että toi sitte lähti ja jätti mut tänne.
On muuten erittäin fiksu pikku poika, pakko myöntää, koska vietimme samalla äitini syntymäpäiviä(kummitätini toi Remun meille ja meni muutamaksi tunniksi torpalleen, jonne on noin 20min. ajomatka meiltä ja tuli äidin juhliin), Remulle tuli pissihätä, kun ei ollut lenkillä malttanut pissiä uusissa maisemissa.
Meni sitten ulko-oven eteen istumaan ja odottamaan, että joku huomaisi, että oli hätä.
Äkkiä sitten vaan ulos!
Oli kuulemma eka kerta kun teki niin! :)
Ensi viikon perjantaina vähän yli viikoksi hoitoon :)



10 kommenttia:
Kaunis huivi!
Kaunis huivi. Laitoitko eilen kouluun?
Remu on tosi sievä, kiva että saat sen hoitoon.
Onpa kaunis huivi!
Ompa kaunis Annis:)
Voi että on ihana huivi ja ihana hauveli.
Ihana huivi! Kiva, että suomennokselle oli käyttöä :)
Ja Remu näyttää aivan vastustamattomalta. Oon ihan kade lomalaisestasi :D
Onpas hieno huivi! Alkoi heti huivin neulonta syyhyttää sormia, mutta ensin yhdet sukat...
Oih! Ihana Annis!! :)
Anniksesi on nätti :)
Upea Annis!
Lähetä kommentti