Ei mennytkään sukkien jälkeen kauaa, että saatiin jo uusi neule tänne esittelyyn! :)
Malli: peruspipo (76 s, 1o,1n joustinta, 3krs/väri)
Lanka: Novita Isoveli
Puikot: 5mm
Menekki: 80g
Sanoisin että vuoden onnistunein neule tähän mennessä! :)
Silmukkamäärä tarkoituksella pieni= pysyy hyvin päässä!
Toisaalta oli vähän tyhmä veto tehdä aloittamattomista(luumusta kyllä virkattu yksi kengännauha ja äiti käytti hiukan villatakkinsa nappien ompeluun) keristä kokonaan raidallinen pipo...
Mutta jämistähän saa lapset tai jotain muuta kivaa! ;)




6 kommenttia:
Annis huivia minäkin suunnittelen seuraavaksi tehtäväksi juuri tuon nopeutensa takia.
Kaunis pipo. Isosta tupsusta tulee oma lapsuus mieleen.
Pirteän värinen pipo.
Hyvää koulun aloitusta - koulu alkaa meilläkin huomenna ;).
Hieno pipo. Annis on nopeatekoinen, älä anna silmukoiden luomisen lannistaa! Ja muista tehdä nypyt riittävän löyhästi, niin ei mene hermot seitsemän silmukan yhteen neulomisessa. :)
Pirteä pipo, ja lempivärini! (Pesin tänään villasukkia, ja huomasin niitä kuivumaan ripustaessa, että on muutama kerä fuksiaa ja violettia kulutettu meikäläisen sukkiin. :) No, oli siellä yhdet fuksian väriset MUSTILLA raidoilla seassa...)
Hyvää tätä vuotta Roinalaan.
Onpas pirtsakka pipo.
Lähetä kommentti