sunnuntai 9. tammikuuta 2011

HupsuTupsuPipo

Ei mennytkään sukkien jälkeen kauaa, että saatiin jo uusi neule tänne esittelyyn! :)
Nyt vuorossa raidallinen tupsupipo Isoveljestä! :)
Malli: peruspipo (76 s, 1o,1n joustinta, 3krs/väri)
Lanka: Novita Isoveli
Puikot: 5mm
Menekki: 80g
Tuli varsin kiva, itse tykkään.
Sanoisin että vuoden onnistunein neule tähän mennessä! :)
Silmukkamäärä tarkoituksella pieni= pysyy hyvin päässä!
Toisaalta oli vähän tyhmä veto tehdä aloittamattomista(luumusta kyllä virkattu yksi kengännauha ja äiti käytti hiukan villatakkinsa nappien ompeluun) keristä kokonaan raidallinen pipo...
Mutta jämistähän saa lapset tai jotain muuta kivaa! ;)

Nyt pitäisi sitten luoda silmukat Annis huiviin ja aloittaa sen neulominen...
:)

Huomenna alkaa koulu... Plääh!
Neulonta tahti taitaa sitten hiukan hidastua, mutta Annis on kuulemma nopea malli, niin eiköhän sekin jonkun ajan päästä tänne saada! :)
Hyvää sunnuntaita!




6 kommenttia:

Pami kirjoitti...

Annis huivia minäkin suunnittelen seuraavaksi tehtäväksi juuri tuon nopeutensa takia.

Tintti kirjoitti...

Kaunis pipo. Isosta tupsusta tulee oma lapsuus mieleen.

Huopatossunen kirjoitti...

Pirteän värinen pipo.

Hyvää koulun aloitusta - koulu alkaa meilläkin huomenna ;).

Drucilla kirjoitti...

Hieno pipo. Annis on nopeatekoinen, älä anna silmukoiden luomisen lannistaa! Ja muista tehdä nypyt riittävän löyhästi, niin ei mene hermot seitsemän silmukan yhteen neulomisessa. :)

Mummu kirjoitti...

Pirteä pipo, ja lempivärini! (Pesin tänään villasukkia, ja huomasin niitä kuivumaan ripustaessa, että on muutama kerä fuksiaa ja violettia kulutettu meikäläisen sukkiin. :) No, oli siellä yhdet fuksian väriset MUSTILLA raidoilla seassa...)

Hyvää tätä vuotta Roinalaan.

enkulin käsityöt kirjoitti...

Onpas pirtsakka pipo.