Uusi vuosi on alkanut ihan mukavasti, juu. :)
Vielä vuoden 2010 puolella neuloin yhden huivin loppuun.
Mutta muut työvaiheet jäivät vuodelle 2011.
Siis kaaaaauan kesken ollut kokeilu Revontuli valmistui joskus 23.45.
Eilen oli hetken aikaa pingotuksessa(joka epäonnistui, myöhemmin uudestaan).
Tästä tuli kyllä säälittävän pieni. Kärkiväli n. 1m...
Mutta menee tarvittaessa hartainlämmittäjänä. :)
Olisihan siitä isompikin tullut jos olisin käyttänyt ainakin puolta numeroa isompia puikkoja, mutta alkuun ajttelin tehdä vaan ihan mini version, semmoisen misää olisi vaan eka kaavio ja nappasin lähimmän langan ja puikot.
Pidin kuitenkin mallista ja päätin jatkaa...
Kuten edellä mainitsin pingotus ei oikein onnistunut, ehkä pingotan joskus uudelleen.
Malli: Revontuli
Malli: RevontuliLanka: Zettl Sirmione(Lidlistä ostettua)
Puikot: 3.5mm
Langanmenekki: 65g
Tässä väritys hieman tarkemmin.
Nimittäin Nelli-koira(josta on muutamaan otteeseen täällä kirjoiteltukin, kuviakin löytyy) tulee hoitoon!! :)
Eilen sattumalta laskeskelin kesken olevat neuleet ja niitä näyttää olevan vain 3!!!!!
2 huivia(Kierrehuivi ja 22leaves Mystery Shawl) ja yhdet perussukat.
Sukkien jälkeen aloita sukat sitten itselleni, joululahjalangoista! :)

8 kommenttia:
Hauskaa uutta vuotta!
Kiva huivi!
Onnellista uutta vuotta!
Onnellista vuotta 2011!
Nätti huivi! Hyvää uutta vuotta!
Kiva minirevontuli :). Minullakin on kaapissa yksi revontuli odottamassa uutta pingotusta - jos sitten oikeassa kodissa paremmissa tiloissa yrittäisin uudelleen.
Olen kateellinen vieraastasi ;). Rapsutuksia Nellille.
Kukkuu...
Kokeilusi näkyy google readerissa, mutta ei täällä blogissa. Siis kun klikkaan readerista blogiisi väittää, että blogia Roinala ei ole, mutta kun klikkaan Roinalasta tulee tähän bloggaukseen.
Juu poistin sen kokeilun heti, kun testasin että näkyykö siinä rivi välissä, ja toimi mutta tässä kyllä ei. Vaan kaikki menee pötköön toussa lopussa. Viimeisten lauseitten välissä pitäisi olla rivi tyhjää, mutta ei toimi :( Hendissä kuitenkin ollaan :)
Oi miten nätti huivi !
Oletpas ollut ahkera, kun on sukkaa, kirjanmerkkiä, huivia ja paljon muutakin :)
Lähetä kommentti