lauantai 23. lokakuuta 2010

Helsingin terkut!

Helsingissä olin siis syyslomalla(vielähän se on) äitin ja veljen kanssa. :)
Ostoslistalla oli Neulekirja!
Ja senhän ostin!
Ihan verraton kyllä.
Valtavasti hienoja(sukka)ohjeita!
Seuraavaksi puikoille sitten jotkut sukat kirjasta!!!
Novitan myymälässäkn tietysti käytiin!
Mukaan tarttui Jamboa,7veikkaa, Nallea ja Tempoa. :)Eräällä aukiolla oli paaaaljon nalleja mihin oli maalattu vaikka mitä!
Kyseessä on maailmanlaajuinen Buddy Bears.
Jokainen nalle kuvasti yhtä maata.

Irlanti-aika helppo arvata eikö?

Tästä en muista mikä, mutta tämä oli hieno.

Ruotsi- näyttää mielsestäni ihan ruotsalaiselta eikö?

USA- vapaudenpatsas ja joku ihme hyyppä ;)

Syyssupisteluissa ei nyt kyllä hyvin mee, mut...

Näistä tulee varmaan aika nopsaan jotain. ;)

Syyssupisetelutilanne: +1220g/-1050g eli +145g!!!

2 kommenttia:

Huopatossunen kirjoitti...

Ei tuo sinun syyssupistelutilanteesi pahalta näytä ja sinun neulomisnopeudellasi nuokin ostamasi langat on hetkessä tuhottu :).

Kivoja nuo nallet. Eipä ole tullut käytyä katsomassa livenä; ehkä asumme liian lähellä.

enkulin käsityöt kirjoitti...

Oletpa tehnyt hyviä lankaostuksia. Nuo nallet on kanssa kivoja.