Helsingissä olin siis syyslomalla(vielähän se on) äitin ja veljen kanssa. :)
Ostoslistalla oli Neulekirja!
Ja senhän ostin!
Ihan verraton kyllä.
Valtavasti hienoja(sukka)ohjeita!
Seuraavaksi puikoille sitten jotkut sukat kirjasta!!!
Novitan myymälässäkn tietysti käytiin!
Mukaan tarttui Jamboa,7veikkaa, Nallea ja Tempoa. :)
Eräällä aukiolla oli paaaaljon nalleja mihin oli maalattu vaikka mitä!
Eräällä aukiolla oli paaaaljon nalleja mihin oli maalattu vaikka mitä! Kyseessä on maailmanlaajuinen Buddy Bears.
Jokainen nalle kuvasti yhtä maata.
Irlanti-aika helppo arvata eikö?
Tästä en muista mikä, mutta tämä oli hieno.
Ruotsi- näyttää mielsestäni ihan ruotsalaiselta eikö?
USA- vapaudenpatsas ja joku ihme hyyppä ;)
Syyssupisteluissa ei nyt kyllä hyvin mee, mut...
Näistä tulee varmaan aika nopsaan jotain. ;)
Syyssupisetelutilanne: +1220g/-1050g eli +145g!!!
2 kommenttia:
Ei tuo sinun syyssupistelutilanteesi pahalta näytä ja sinun neulomisnopeudellasi nuokin ostamasi langat on hetkessä tuhottu :).
Kivoja nuo nallet. Eipä ole tullut käytyä katsomassa livenä; ehkä asumme liian lähellä.
Oletpa tehnyt hyviä lankaostuksia. Nuo nallet on kanssa kivoja.
Lähetä kommentti