Neuletyöt etenee hitaasti...
Puikoilla siis on pusero Puro Luumupuusta.
Etukappaleen alkua vasta mennään ja aloitin työn jo 17.1...
Ehkä se joskus valmistuu?
***
Ilmoittauduin Lankahamstereihin ekaa kertaa mukana, mutta taitaa mennä vähän pyllylleen koko homma, koska hiihtolomalla mennään Hesaan ja ajattelin mennä LankaDeliin.
Sieltä olisi muutama must have-juttu..
Mutta ollaan mukana kuitenkin ne muutamat hetket ;)
***
Edellä mainitusta asiasta hieman harmistuneena rohkaisin mieleni ja päätin osallistua Neulomon HKA:han (Helmikuusta kesäaikaan).
Tempaus on KYH:in tyylinen eli tietyn ajan joka päivä aloitetaan yksi työ ja johonkin mennessä kaikkien töitten tulisi olla valmiina.
Tässä tempauksessa aloitetaan 1.2-20.2 joka päivä yksi työ eli yhteensä 20 työtä(KYH:issä aloitettiin 26) ja kesäajan alkaessa (27.3) pitäis olla valmista!
Minulla ongelmana on että on liikaa malleja mitä haluaisin toteuttaa ja monet on liian isoja..
Esim. listalla olisi ainakin 5 ohuesta sukkalangasta tehdyt sukat..
Joo, ei...
Ja monta huivia...
***
Ja arvatkaapas mitä!!
Meilläpäs on Remu hoidossa!! :D
Vielä viikon on riiviö täällä!
Kiltti poitsu on, mutta näykkiminen ja liika haukkuminen on pahoja tapoja...
Kuvia ei nyt ole, mutta myöhemmin tulee!!
Rakastaa muuten lankoja.
Aina välillä käy houneestani hakemassa lankakerän ja välillä saa jahdata monta minuuttia että saa takaisin.
Kerran sain saarrettua nurkaan, mutta nokkelana poikana koitti vielä paeta sängyn alta, mutta siellä olikin jotain laatikoita tiellä :D
Lempparit on punainen Rose Mohair Lux ja ruskea-harmaa Fabel! :)
***
Langat on kuolassa ja stressiä pukkaa, mutta mukavaa sunnuntain jatkoa! ;D
2 kommenttia:
Vai näykkii Remu-pahalainen - oletkos yrittänyt kääntää sille selän ja olla huomaamatta koko pentua kun se käyttäytyy huonosti. Meillä on kahden viimeisen koiran kanssa ollut helppoa, kun vanhin koiramme koulutti ne :). Pieni murahdus ja pennut olivat kauniisti.
Onnea HKA-koitokseen! Itse pidin järjen kerrankin läsnä, enkä edes harkinnut koko tempausta. Ja mistä kummasta olit mun toisen blogini bongannut kun sitä ei jostain kumman syystä löydä edes google-haulla?? Eikä kaikki postauksetkaan suostu näkymään...
Lähetä kommentti