keskiviikko 1. kesäkuuta 2011

Söpistelyä!

Valitettavasti joudutte, blogini seuraajaat, kokemaan kaiken maailman söpistelyä nyt näin jatkossa!
Oilin kasvattaja oli lähettänyt äitille Oilista muutamia kuvia ja äiti lähetti ne minulle!
Tämän yhden mielestäni ekstraihana haluan jakaa kanssanne! :)

Oili <3 5 vk
Minä vaan niin hirmuisesti tykkään tästä ;) <3


Virallinen 5vk kuva ;)
Ensi lauantaina sitten haetaan Oili uuteen kotiinsa! Ollaan osteltu reilusti suloisia tavaroita, vaaleanpunaisia, leluja, koulutusnameja ja puruluita yms. Äitikin lupasi ommella Oilille oman vaaleanpunaisen prinsessanpedin ;)
Me vaan täällä Roinalassa lasketaan öitä Oilin tuloon! :)

Ettei koko postaus kuitenkaan menisi liiaksi söpistelyksi, meinailen kertoilla hieman alkaneesta KYHistä ;)
Eka aloitus siis tehtiin tänään! Aloitinpa heti herättyäni ja on edistynyt yllättävän hyvin!


KYH#1 Calais
Tarkemmat tiedot täällä!
Huomisen työ tulee olemaan ilo tehdä ja sitä tehdessäni meinaan ajatella kaikkea mukavaa ja vaaleanpunaista(työ ei tule olemaan vaaleanpunainen, mutta vinkvink! ;)  )

Tämä kuukausi alkoi hienosti plussien merkeissä! :D
Varasin maanantaina Käsityökorista hieman Dropsin lankoja, kun sain vielä alehintaan ja äiti kävi ne mulle tänään noutamssa, Kotkassa ollessaan :)

Drops Baby Merino <3
5 kerää vaalean turkoosia Dropsin Baby Merinoa! Rakastuin tähän lankaan NIIN suuresti! En edes ole neulonut siitä vielä  mitään, mutta se on NIIIIIN pehmeää ja ihania värejäkin siinä on! Haluan ainakin näitten lisäksi limeä ja pinkkiä ja keltaistakin ehkä! :)
Näistä langoista tulee Buttercup, jonka meinaan neuloa KyJyssä. Tai saa nähdä aloitanko sen jo pikapuolin KYHissä, koska haluan saada sen valmiiksi! :)


Joulunpunaista Fabelia
Ja 2 kerää Fabelia, tietty! :D Ihana jouluinen väri! <:)
Näistä taasen meinaan neuloa Polly Jeanit! :) KyJyssä kenties :)

Huomenna on sitten vapaapäivä <3 Se kuluu mulla sitten siivotessa :/ Ja ommellessa :) Ja tietysti neuloessa!

Mukavaa Helatorstaita! :)

12 kommenttia:

Maikki kirjoitti...

Kylläpä Oili on söpö! :)

Minäkin jemmasin tuota Merinoa Dropsin alesta. Ihanan pehmeää todellakin!

Lila kirjoitti...

Oili on kyllä ihan supersöpö <3

Mukavaa loppu viikkoa sinulle! Pian alkaa kesäloma sinullakin ja Oili kotiutuu:) Ihanaa aikaa teille yhdessä!

Huopatossunen kirjoitti...

Kyllä bokserinpennut vain ovat sieviä <3. Onneksi pennut nukkuvat paljon, niin sinulle jää aikaa tehdä käsitöitäkin :)

Roina kirjoitti...

Maikki: Aivan, tosta vois tehdä vaikka mitä ihanaa.. Huivia ja boleroa oon jo miettinykki :D Ja villatakkiakin vähän sillein salaa :)
Lila: Aiva, odotettu kesäloma!
Huopatossunen: Aivan, minusta bokserit ovat sillä lailla jännä rotu, kun ne pysyvät aikuisinakin lähes yhtä suloisina kuin pentuina! Tai ehkä minä vain ajattelen näin, mutta.. Hyvä vaan, että nukuu paljon, kun olen niin monessa tempauksessa nyt mukana ;) Äiti luki jostain, että pentuina nukkuvat n. 16 tuntia/vuorokausi! :)

Roina kirjoitti...

Niin, ja kiitän kaikkia Oilin puolesta, lähetän terveiset ;)

Villanne kirjoitti...

Ihana söpöliini, bokserit ovat suosikkejani!

Eija kirjoitti...

Anna tulla vaan koirakuvia ja ainakin minä mielelläni luen bokserin pennun touhuista jatkossakin! Ja eikös olekin mukava ja helppo huivi tuo Calais?

Roina kirjoitti...

Villanne: Niin ovat minunkin ;)
Ihalaiska: Kuka nyt oikestaan voisi tämmöisiö söpiskuvia vastustaa ;) Lisää tulee ja paljon jatkossa! :)
Tuo Calais on aivan upea tehdä! Niin helppo, mallikuvion oppi muistamaan tosi nopeasti ja ei tarvitse kaaviota enää ollenkaan!

Lankakeiju kirjoitti...

Täytyy myöntää, että Oili on söpö, vaikka en koirista pahemmin välitäkään.

Drucilla kirjoitti...

Hihi, et tarvitse Tallinnaa hamstrataksesi lankaa näyttää onnistuvan muutenkin. :)

mymmelina kirjoitti...

Söpöjä <3 koiran kuvia odotellessa... paljon tsemppiä sinulle tempauksiin !

Roina kirjoitti...

Lankakeiju: Oili kiittää ;)
Drucilla: Onnistuuhan se onneksi täällä kotimaassakin.. Tallinnassa olisi kyllä mieleuisampaa ;) Meidän oli tarkoitus lähteä Tallinnann juhannuksena, mutta silloin ei vielä tiedetty, että Oili tulee juuri nyt. Mielummin ystävä kymmeneksi vuodeksi, kuin päivän LANKAmatka ;) Ensi vuonna sitten, kun Oili voi jäädä hoitoon :)
mymmelina: Ensi viikonloppuna sitten paaljon kotiinsaapumiskuvia yms. jos ehdin/jaksan tulle bloggaamaan ;) Ja kiitos tsempeistä!