Varsin mukava vuosi onkin ollut!
Kiitän lukijoitani tästä puolesta vuodesta, jona olen tätä blogia pitänyt! :)
Toivottavsti näitä puolia vuosia tulee mooonta lisää :)
2kerää Tempoa(3.49e/kpl) kauluuriin tai huiviin, 150g Woolia(2.19e/kpl) johonkin huiviin ihan varalle,mitään ohjetta ei ole vielä tiedossa ;) ja 2 kerää Rose Mohair Luxia(1.99e/kpl) kauluriin tai huiviin varmaan myös.
Paras ostos oli kyllä Nintendo Wii-pelikonsoli.
Ostettiin se pikkuveljen kanssa puoliksi!
Hintaa tuli sille yhteensä 260e, itse konsoli oli 200e ja 3 vuoden takuu 60e.
Jos konsoli siis hajoaa 3 vuoden sisällä saa 10e:llä uuden tai uusimman vastaavan mikä on tarjolla.
Aika hyvä juttu.
Tänään aamulla tuli sitten melkein 4 tuntia pelattua ;D


2 kommenttia:
Hyvää uutta vuotta :).
Toivotan Sinulle Hyvää ja Onnellista Uutta Vuotta.
Lähetä kommentti