perjantai 4. helmikuuta 2011

HKA alkoi!! :)

Juuh, HKA alkoi tiistaina ja heti tietysti jotain piti aloittaa.. :)
Tiistait ovat aika kiireisiä päiviä minulla(ratsastustunti), joten aloitus olikin ihan pieni.
Koukulle pääsi Lukutoukka-kirjanmerkki. :)
Oli nopea ja kiva juttu.
Lanka oli 7veikka ja sitä meni 3½ koukulla vain 5g.
Viimeistely ei täydellisesti onnistunut ja kuvakin on luvattoman huono.. :S
Mutta ehkä siitä jotain käsitystä saa.
Ravelryssä on lisää kuvia. :)
Nyt HKA tilanne näyttää tältä:
HKA#1 Lukutoukka-kirjanmerkki
HKA#2 Ailin lapaset
HKA#3 Patenttineulehuivi
(valmis,pahasti kesken,kesken)
Päätelkää kuvasta mikä on mikin :)

HKA#4 ei ole eräästä syystä vielä päästy aloittamaan...
Se syy on Remu Einari(josta ei ole vieläkään kuvaa tältä vierailulta).
Oli yöllä käynyt varastamassa petroolin 7veikka kerän ja aamulla löytyi sitten olkarissa täysin tuhottuna..
Murr,sanon minä..
Onneksi en vielä heti aamulla tajunnut, että tästä olisi tänään tarkoitus aloittaa Kerttu-sukat, jos olisin vihastus olisi ollut suuren suuri!!
Aamulla aloin jo lankaa hieman kerimään, jatkan kohta...
Ne sukat olisi edelleen tarkoitus aloittaa tänään! :)
En ehkä keri koko 150g:tä samalle kerälle, koska siitä tulisi kyllä melkoinen pallo, ehkä joksikin 100g:ksi ja 50g:ksi.
Isommasta saisi ne sukat.
Ja yhden pehmolelunkin on melkein tuhonnut kokonaan ;(
Oli yöllä tippunut lattialle ja riiviö oli varasatnut sen,
Nyt on ihan harmaantunut ja koppurassa koiran kuolasta, toinen silmäluomi melkein irti ja toinen silmä täynnä naarmuja :(
Päätyy joku päivä pesukoneeseen ja katson miten muuten voisin vielä ehostaa!Jo edellisessä postauksessa valitin siitä, kuinka Remu on varastellut lankojani ja loppua ei ole tullut.
Alkuun suosikkeja oli punaiset, mutta kun ne loppuivat värillä ei enää ole väliä. :)
Tässä muutama kilo lankojani evakossa/turvassa Remulta! :D
Muutama rohkea vielä sinnittelee paikallaan ;D
Mukavaa viikonloppua!!!!




3 kommenttia:

Huopatossunen kirjoitti...

Sellaisia ne koiranpennut ovat ;). Vaan kyllä minuakin harmittaisi jos koira veisi lankojani.

Neule-Kirppu kirjoitti...

Tulin vierailulle blogiisi, kaunis taustakuva sulla, ihanan pirteä. Lisäsin myös itseni lukijaksi blogiisi. Koiranpennut ovat kyllä ihania, mutta täytyy todella varautua kaikkeen, ne kun keksii ties mitä.

enkulin käsityöt kirjoitti...

Ihanan sympaattinen tuo toukka.