sunnuntai 3. lokakuuta 2010

Pipo ja koiruuksia!

Tällä viikolla sain valmiiksi tälläisen pipon.
En voi vielä kertoa kelle se on mutta ei minulle.
Malli: omasta päästä
Lanka: Novita Teddy
Puikot: 7mm
Menekki: 50g
Ja tälläinen söpöläinen meillä oli eilen kylässä.
Kummisetäni koira Nelli.
Raahasi pikkuveljeni laatikon kantta ympäriinsä x D


Kuulemisiin!

4 kommenttia:

Paula kirjoitti...

Nätti pipo.Onko siinä palmikoita...taitaa olla. Ja koiruus =) IHANA!

Huopatossunen kirjoitti...

Kiva pipo :). Tuo Nelli on sitten hauskan näköinen <3.

Roina kirjoitti...

Kiitos kommenteista!! On palmikkoa joo

enkulin käsityöt kirjoitti...

Kiva pipo ja ihana Nelli