maanantai 25. lokakuuta 2010

Lemppariliivi :)

Eilen illalla valmistui eräs ihanuus ;)
Nimittäin Tempo-liivi.
Aika valmistukseen meni hiukan yli vuorokausi.
Aloitin lauantaina joskus kahdeksalta(pm) ja valmistu vähä ennen yheksää illal sunnuntaina!!!
Eli aikas nopee oli tehä :)



Malli: Novita 4/2010 malli. 1.
Lanka:Novita Tempo
Puikot: 7mm
Menekki: 170g
Mallissahan oli tehty Crystalista.
Mä tein kuitenki Temposta koon s silmukoilla ja xs mitoilla.
Tuli sopiva ja ihana!
Syyssupistelutilanne: +1200g/-1225g eli -25g!
Taas paremmalla puolella ;)
Moro!


7 kommenttia:

seijap kirjoitti...

Kivan näköinen

Huopatossunen kirjoitti...

Kiva liivi :). Mitäs minä sanoin: ei sinun neulomisvauhdillasi kauan langat riitä ;).

Roina kirjoitti...

Kiitos kommenteistanne! ;) Noh.. Katotaan nyt milloin loput valmistuu... :)

enkulin käsityöt kirjoitti...

Onpa upea väri. Varmasti mieluinen.

Drucilla kirjoitti...

Hyvältä näyttää! Hoksasinpa viimein tänne tulla blogia pällistelemään, kun ei Neulomosta löytynyt..

Janna kirjoitti...

Kiva liivi, ja väri on tosi mahtava!

Roina kirjoitti...

Kiitos kaikille mukavista kommenteista :)