Eilen illalla valmistui eräs ihanuus ;)
Nimittäin Tempo-liivi.
Aika valmistukseen meni hiukan yli vuorokausi.
Aloitin lauantaina joskus kahdeksalta(pm) ja valmistu vähä ennen yheksää illal sunnuntaina!!!
Eli aikas nopee oli tehä :)


Malli: Novita 4/2010 malli. 1.
Lanka:Novita Tempo
Puikot: 7mm
Menekki: 170g
Mallissahan oli tehty Crystalista.
Mä tein kuitenki Temposta koon s silmukoilla ja xs mitoilla.
Tuli sopiva ja ihana!
Syyssupistelutilanne: +1200g/-1225g eli -25g!
Taas paremmalla puolella ;)
Moro!
7 kommenttia:
Kivan näköinen
Kiva liivi :). Mitäs minä sanoin: ei sinun neulomisvauhdillasi kauan langat riitä ;).
Kiitos kommenteistanne! ;) Noh.. Katotaan nyt milloin loput valmistuu... :)
Onpa upea väri. Varmasti mieluinen.
Hyvältä näyttää! Hoksasinpa viimein tänne tulla blogia pällistelemään, kun ei Neulomosta löytynyt..
Kiva liivi, ja väri on tosi mahtava!
Kiitos kaikille mukavista kommenteista :)
Lähetä kommentti