torstai 7. lokakuuta 2010

Vaihtoa ja lankaa

Olin mukana Neulomon Syksyn Vapaavalintainen vaihdossa.
Parini oli kaimani Ronja.
Tälläisen ihanan paketin sain!!!
Aivan mahtava tuo kirja!
Nyt tuleekin sitten blogiini neulenukkeja joku kerta!
Muutamia jo mietitty!Tälläisen paketin lähetin sitten Ronjalle.
Pipon siis olen edellisessä postauksessa jo esitellyt.


Kuva: Marelo



Tänään iskä toi sitten Robbarista 4 kerää Puroa.
Väri Luumupuu.
Toi +200g syyssupisteluihin, kun annoin rahat...
Teen varmaan jonkun pikkupuseron!

Aika surkea kuva :S


Syyssupistelutilanne: +650g/-815g eli -165g


4 kommenttia:

Huopatossunen kirjoitti...

Kivat vaihtopaketit Ronjalla ja Ronjalla :). Odotan innolla millaisia nukkeja teet.

enkulin käsityöt kirjoitti...

Onpa ihanat paketit. Miten olet saanut iskän koulutettua tuomaan itsellesi lankaa. Hih.

Roina kirjoitti...

Kiitos!! enkuli: Sanoin vaan että tuo töitten jälkeen kotimatkallaan ja läppäsin rahat kouraan = )

Elluska kirjoitti...

Hienon paketit oot vaihossa saanu!Ja hyvin koulutettu iskä! :)