Olen siis mukana Novitan neulomon pipo vaihdossa.
Tälläisen pipon tein parilleni.
Tänään postitan.
Toivottavsti saaja ei käy lukemassa blogia nyt... :)
Malli: Melissa by mä(ohje julkastaan myöhemmin)
Malli: Melissa by mä(ohje julkastaan myöhemmin)Lanka: Novita Mambo
Puikot: 7mm
Menekki: 65g
Tästä tuli kyl kiva!
Meinasin pitää ittellä, mut teen jossaan vaihees ittelle punasena.
Harrastan siis neulomisen lisäksi myös ratsastusta.
Tässä kuvassa komeilee lemppari heppani Ferro!
Eikös ole söpö?! :)


4 kommenttia:
Harmillisesti alkaa jo olla pipokelit :(. Mukavan näköisen pipon parisi saa ja värikin on oikein kaunis harmaa, ihan minun lempparisävyäni :).
Pipo näyttää tosi paksulta ja lämpöiseltä. Ja olet suunnitellut itse, hienoa työtä. :)
Hihi tuo Veenus. :D Multakin löytyy koneelta useita hevosten ilmeilykuvia niiltä vuosilta, kun ratsastin vielä. :D
Onpa lämmin pipo. Lämmin on myös hymy tuossa alakuvassa.
Tuolta lapaskuu-blogista tänne löysin :) Tosi kivoja käsitöitä ja hepoja täällä :-D
Lähetä kommentti